15 Aprilie 2009
MTI va anunta pana in 25 aprilie consortiul care va construi tronsonul Comarnic-Brasov
Ministrul transporturilor si infrastructurii, Radu Berceanu, a declarat ca va anunta in perioada 20-25 aprilie constructorul care va realiza, prin concesiune, tronsonul de autostrada Comarnic-Brasov, primul tronson de infrastructura din Romania construit in parteneriat public-privat.
"S-au mai cerut tot felul de clarificari, ultimele fiind adresate celor doua consortii ramase in finala in urma cu cateva zile", a declarat Berceanu, citat de NewsIn.
Dupa data de 25 aprilie, se va putea prezenta master-planul pentru ca acesta contine o serie de portiuni care sunt pregatite in ideea de concesiune, a mai spus Berceanu.
Berceanu spera ca "dupa lupte grele" cu Bechtel si portiunea din autostrada Transilvania, Brasov - Campia Turzii, sa fie data in concesiune. Ministrul transporturilor si infrastructurii a subliniat ca portiunile de autostrada Ploiesti-Buzau-Focsani si Pitesti-Sibiu (parte a coridorului IV Paneuropean) vor fi date, de asemenea, in concesiune.
Tronsonul Comarnic – Brasov are o lungime de 58 km si este considerat cel mai dificil tronson din cadrul viitoarei autostrazi Bucuresti – Brasov.
Trei consortii au depus ofertele pentru atribuirea contractului de concesiune pentru lucrarile la autostrada Bucuresti – Brasov, tronsonul Comarnic- Brasov, a anuntat, la sfarsitul lunii februarie, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR).
Din partea ofertantilor preselectati au fost depuse trei oferte, respectiv consortiul format din Vinci Concession – Aktor Concession – Vinci Construction Grand Projets – Aktor, consortiul Astrada Concession, format din Strabag AG, Egis Projects, Eurovia Construct International, Housing & Construction Holding Co. Ltd, precum si consortiul Autostrada A3 Comarnic – Brasov, format din Bilfinger Berger – Porr. Durata concesiunii pentru toate cele trei consortii este de 30 de ani.
Reprezentantii Ministerului Transporturilor si membrii Guvernului Privat s-au intalnit, marti, in cadrul unei mese rotunde cu tema „Guvernul Privat – Probleme si solutii in infrastructura”. Evenimentul a fost organizat de cotidianul Business Standard.
Obiectivul mesei rotunde, a doua din noua serie Guvernul Privat, proiect initiat de Business Standard, a constat in dezbaterea propunerilor venite din partea mediului de business pentru urgentarea lucrarilor de infrastructura, precum si identificarea de solutii la problemele care preocupa Ministerul Transporturilor.
Dupa data de 25 aprilie, se va putea prezenta master-planul pentru ca acesta contine o serie de portiuni care sunt pregatite in ideea de concesiune, a mai spus Berceanu.
Berceanu spera ca "dupa lupte grele" cu Bechtel si portiunea din autostrada Transilvania, Brasov - Campia Turzii, sa fie data in concesiune. Ministrul transporturilor si infrastructurii a subliniat ca portiunile de autostrada Ploiesti-Buzau-Focsani si Pitesti-Sibiu (parte a coridorului IV Paneuropean) vor fi date, de asemenea, in concesiune.
Tronsonul Comarnic – Brasov are o lungime de 58 km si este considerat cel mai dificil tronson din cadrul viitoarei autostrazi Bucuresti – Brasov.
Trei consortii au depus ofertele pentru atribuirea contractului de concesiune pentru lucrarile la autostrada Bucuresti – Brasov, tronsonul Comarnic- Brasov, a anuntat, la sfarsitul lunii februarie, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR).
Din partea ofertantilor preselectati au fost depuse trei oferte, respectiv consortiul format din Vinci Concession – Aktor Concession – Vinci Construction Grand Projets – Aktor, consortiul Astrada Concession, format din Strabag AG, Egis Projects, Eurovia Construct International, Housing & Construction Holding Co. Ltd, precum si consortiul Autostrada A3 Comarnic – Brasov, format din Bilfinger Berger – Porr. Durata concesiunii pentru toate cele trei consortii este de 30 de ani.
Reprezentantii Ministerului Transporturilor si membrii Guvernului Privat s-au intalnit, marti, in cadrul unei mese rotunde cu tema „Guvernul Privat – Probleme si solutii in infrastructura”. Evenimentul a fost organizat de cotidianul Business Standard.
Obiectivul mesei rotunde, a doua din noua serie Guvernul Privat, proiect initiat de Business Standard, a constat in dezbaterea propunerilor venite din partea mediului de business pentru urgentarea lucrarilor de infrastructura, precum si identificarea de solutii la problemele care preocupa Ministerul Transporturilor.