Cumpărăturile pentru începutul anului școlar vor fi diferite în 2022 față de anii trecuți, cererea crescând substanțial pe zona de birotică și papetărie.

“Având în vedere faptul că în acest an școala va începe pe 5 septembrie, observăm o dinamica diferită comparativ cu 2020 și 2021, atât în magazinele Autograf din Iași și București, dar și în magazinul nostru online. În acest context, previzionăm că în 2022 cererea va crește cu cel puțin 25%, comparativ cu 2019 pe acest segment de produse nișate. Acest lucru se datorează în principal ridicării restricțiilor sanitare și implicit începerii școlii în regim normal,” a declarat Marius Avram, proprietar al magazinelor de profil Autograf.

În topul preferințelor consumatorilor mari și mici se regăsesc următoarele produse: ghiozdane, penare, stilouri si rollere, caiete, picuri pentru ștergere cerneală, blocuri de desen, creioane colorate, acuarele, plastilina. Achiziția se face în funcție de vârsta elevului și clasa în care se află acesta. Produsele vedetă sunt ghiozdanele, rucsacurile și gentile de la branduri recunoscute international, precum: Lego, Nikidom, Zipit, Caterpillar și Gorjuss, dar și instrumentele de scris marcile Artline, Penac si Diplomat.

Retail jobs

Citește și: Anul școlar începe cu scumpiri la rechizite de până la 50%. Ce rol au "tichetele educaționale"

“În 2022 urmărim cu interes modul în care clienții noștri aleg să facă cumpărăturile pentru școală. Până în acest moment ponderea cumpărăturilor este 70/30% între cumpărăturile din magazinele tradiționale și cele de pe www.autograf.ro. Experiența din ultimii ani ne determină să credem că anul acesta o mare parte a cliențiilor noștri vor face prospecția în magazin și vor cumpăra în online, “declară Marius Avram

În ceea ce privește prețurile campania #backtoschool vine cu reduceri în online și offline. Cu toate acestea, un ghiozdan echipat complet poate ajunge la un minim de 400-500 de lei, dar dacă parinții și copiii își doresc produse de brand prețul poate ajunge la 900-1000 de lei. Criza energetică, războiul de la graniță, perioada post-COVID a determinat creșterea cu cel puțin 30% a prețurilor la aceste produse în 2022.

Citeste si:
Carrefour: Creșteri de preț între 10% și 40% la rechizite, față de...
Carrefour: La rechizite,...

Sursa foto: Autograf.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Educație »


Setari Cookie-uri F