3 Februarie 2006

AIG Life lanseaza o noua generatie de asigurari de viata

Compania de asigurari de viata AIG Life lanseaza o noua generatie de produse concepute sa satisfaca necesitatile vitale ale consumatorilor romani. Aceste produse sunt in acord cu standardele economice impuse de Uniunea Europeana si tin cont de stabilizarea continua a mediului economic din Romania.
Aceasta noua generatie include produse simple, flexibile si realiste, oferind garantii unice pe piata clientilor carora le sunt adresate. Portofoliul de asigurari individuale de viata AIG Life include acum produsele Life Extra, Capital Extra, Junior Extra, Life Support, Life Protect si Protector.

Noua generatie de produse AIG Life include un produs complet nou doar pentru asigurarea de deces, o solutie avantajoasa pentru clientii care isi doresc doar o componenta de protectie. Produsul are un raport foarte bun intre suma asigurata si prima de asigurare, reprezentand o solutie eficienta pentru asigurat de cesionare catre banci, ca o garantie aditionala pentru un imprumut.

Dobanda tehnica garantata a produselor AIG Life este acum de 3,5 %, iar noile produse de asigurari AIG Life sunt disponibile in doua variante: cu prime constante sau cu prime crescatoare cu 3% anual. Astfel AIG Life ofera clientilor sai ce este mai bun din cele doua „lumi” si anume lumea produselor de asigurare garantate si cea a produselor cu caracter investitional.

Cresterea primelor mentionata este reflectata in suma asigurata garantata inca de la inceputul contractului. Acest fapt permite oferirea unei sume asigurate mai mari de la inceput, in conditiile acceptarii unor prime crescatoare. Prin urmare, clientul poate avea o suma asigurata conform necesitatilor sale, chiar daca posibilitatile prezente nu i-o permit.

Pentru a rasplati clientii ce isi respecta obligatiile contractuale pana la maturitate, produsele de asigurare AIG Life ce includ componenta de capitalizare ofera bonusuri de maturitate, materializate intr-o garantie de 5% din suma asigurata pentru contractele cu durata mai mica de 20 de ani si de 10% din suma asigurata pentru contractele cu durata mai mare sau egala cu 20 de ani. Beneficiile garantate sunt astfel substantial mai mari pentru clientii fideli.

Referitor la noua generatie de produse din portofoliul AIG Life, Theodor Alexandrescu, Director General AIG Life Asigurari Romania a declarat: „Principala noastra preocupare este siguranta clientilor nostri. Aceasta grija este tradusa in produsele oferite de AIG Life consumatorilor – produse de economisire si protectie financiara de cea mai inalta calitate, conforme cu cele mai inalte standarde internationale. Aceasta noua generatie de produse AIG Life vine in intampinarea nevoilor actuale ale pietii romanesti si raspunde provocarilor lansate de contextul economic din tara noastra.”

AIG Life are un capital social de 26,4 mil. lei (circa 7,2 mil. euro) si unul dintre cei mai importanti asiguratori de viata de pe piata romaneasca, consolidandu-si pozitia pe parcursul celor sapte ani de activitate. Valoarea serviciilor oferite a fost rapid recunoscuta pe piata de profil din Romania, aceasta aducand peste 250.000 de clienti. AIG Life Asigurari Romania este subsidiara a American Life Insurance Company (ALICO). American Life Insurance Company este companie membra a American International Group Inc., lider mondial in asigurari si servicii financiare, cu operatiuni in peste 130 de tari si jurisdictii.



Citeste si