Pana la sfarsitul anului 2011, CFR Calatori si MasterCard au acordat o reducere de 10% (respectiv 25%, din noiembrie), pentru biletele platite online cu un card MasterCard sau Maestro, pe site-ul www.cfrcalatori.ro. Daca in primele luni, rulajele pe platforma de e-commerce a CFR Calatori au crescut cu 350%, la finalul campaniei cifra s-a dublat, ajungand la 730%.
„In perioada iunie-decembrie 2011, romanii au efectuat tranzactii pe platforma e-commerce a CFR Calatori in valoare de 1,5 milioane RON”, explicat Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe.
Incepand cu luna octombrie si pana la sfarsitul anului 2011, MasterCard a oferit reduceri suplimentare pe cinci site-uri importante de discount, pentru toti posesorii de carduri Maestro. Conform datelor MasterCard, promotiile pe site-urile de reduceri au generat o crestere de aproximativ 2500%, in comparatie cu perioada anterioara campaniei.
Si pe segmentul telecom, MasterCard a dezvoltat parteneriate cu Orange si Vodafone. Pe langa avantajul de a plati factura la telefon in doar cateva secunde, posesorii de carduri Maestro au primit beneficii suplimentare - premii sau minute si SMS-uri gratuite.
„Campania a generat o crestere de 50%, care, in contextul actual de piata, pune accent pe nevoia romanilor de a avea la dispozitie metode de plata rapide, sigure si flexibile. Daca la inceput existau unele retineri, tot mai multi utilizatori de telefonie mobila s-au convins ca plata online este sigura, iar inregistrarea in sistemul 3D secure a cardului este o masura simpla, de protectie suplimentara”, a adaugat Gabriel Ghita.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: