Companiile de asigurari au nevoie de consumatori care inteleg produsele si conceptele financiare, care sunt constienti de riscuri si oportunitati si care selecteaza serviciile si produsele financiare, astfel incat acestea sa se potriveasca nevoilor lor specifice, a declarat Mariana Diaconescu (foto dreapta), presedinte Asirom VIG.

Ghidul asiguratului

De asemenea, Florina Vizinteanu (foto stanga), presedinte BCR Asigurari de Viata VIG, apreciaza ca educatia financiara este esentiala pentru fundamentarea deciziilor ce privesc viitorul, siguranta si protectia noastra si a celor ce ne sunt dragi. Din acest motiv am ales de fiecare data sa ne implicam sau sa dezvoltam campanii de informare ce le ofera clientilor nostri informatii si solutii ce contribuie la cresterea calitatii vietii lor, la rezolvarea prioritatilor de-a lungul vietii, la pastrarea standardelor de viata chiar si la varsta senectutii. Implicarea in astfel de proiecte ne ofera sansa de a oferi comunitatii in care traim cunostintele si abilitatile noastre”.

Declaratiile au fost realizate cu ocazia startului primei etape a celei mai ample campanii de educare in asigurari din Romania - Campania Nationala „ASIGURA-TE!”, sustinuta de APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor, CSA – Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, IGPR - Inspectoratul General al Politiei Rutiere si ANPCPPSR - Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania, cu sprijinul unor importante companii de asigurari si de intermediere in domeniu.

Astfel, in perioada 20 martie - 20 iunie, vor fi distribuite in intreaga tara peste 500.000 de brosuri informative gratuite. Materialul informativ aduce, intr-un format atractiv si cu un stil accesibil, informatiile de baza cu privire la asigurarile auto, asigurarile de locuinte si asigurarile de viata. „GHIDUL ASIGURATULUI” va ajunge in Bucuresti si in principalele orase din tara - in marile intersectii, primarii, consilii locale, prefecturi, biblioteci, aeroporturi, gari, expozitii, muzee si in intreaga retea INFO EU-RO. De asemenea, promoteri dedicati vor distribui brosurile in principalele centre comerciale din tara. "GHIDUL ASIGURATULUI" va ajunge la publicul larg si prin intermediul cotidienelor Libertatea si Romania Libera.

Partenerii campaniei sunt Asirom VIG, BCR Asigurari de Viata VIG, alaturi de Piraeus Insurance Broker si Otto Broker. Proiectul se deruleaza cu sprijinul Europa FM, care va difuza timp de trei luni spotul audio al acesteia, acoperirea media fiind asigurata si de partenerii Wall-Street.ro si 9am.ro.

Campania este promovata si prin intermediul unei platforme online dedicate: asigura-te.org.

Sursa foto: 1asig.ro
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Marius Alexandru Stanciu
Absolvent al Facultatii de Economie din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti si al unui program de Master, cu specializarea Economie Europeana, sustinut in aceeasi institutie, Marius Alexandru Stanciu dispune de o experienta jurnalistica de peste 12 ani, dobandita in cadrul redactiei Wall-Street.ro si acopera din punct de vedere editorial evenimente si interviuri din piata imobiliara, piata asigurarilor si pensii private.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri