31 Martie 2006

ABN Amro deschide un nou punct de lucru

ABN Amro Romania a inaugarat un nou punct de lucru amplasat in Capitala, in zona Dorobanti, informeaza compania.
Noul punct de lucru al ABN AMRO Bank Romania se adreseaza atat clientilor persoane fizice cat si persoanelor juridice. Servicii de inalta calitate si conceptul „la dispozitia clientului” - obiectivele principale ale ABN AMRO Bank - sunt sustinute prin deschiderea acestui nou punct de lucru. O echipa de profesionisti din domeniul bancar, condusa de domnul Ionut Paun, Directorul noii locatii, va asigura servicii de inalta calitate, servicii care au facut din ABN AMRO o banca renumita pe piata din Romania.

Cu noul punct de lucru inaugurat astazi in Bucuresti, reteaua ABN AMRO Bank va ajunge la 17 locatii in toata tara. Clientii vor beneficia de toata gama de produse bancare – corporate si consumer, inclusiv conturi curente, carduri, facilitati de descoperiri de cont, credite ipotecare si imobiliare, credite pentru nevoie personale, programe de economisire etc. Echipa este pregatita sa ofere si consiliere, pentru a se asigura ca fiecare client beneficiaza de produsul care i se potriveste cel mai bine.

Echipa ABN AMRO Bank Romania numara peste 700 de membri, acestia fiind instruiti in reteaua internationala a bancii, in conformitate cu standardele sale internationale.

Domnul Peter M. Weiss, presedintele ABN AMRO Romania, a declarat: "Prin deschiderea celui de-al treilea punct de lucru din Bucuresti am dorit sa ne apropiem si mai mult de clientii nostri. Dezvoltarea selectiva a retelei de sucursale ABN AMRO Bank are loc conform strategiei ABN AMRO Bank de a combina prezenta fizica, forta activa de vanzari directe si un serviciu call center disponibil nonstop. Astfel, oferim clientilor nostri o flexibilitate totala in rezolvarea nevoilor lor financiare.”

Referitor la noua sucursala, domnul Haris Hanif, director al Consumer Banking ABN AMRO Romania a adaugat: „Deschiderea noului punct de lucru al ABN AMRO Bank marcheaza un alt pas important in dezvoltarea retelei noastre locale. Dorim sa oferim servicii de cea mai buna calitate, iar conceptul „la dispozitia clientului” este unul dintre cele mai importante obiective ale noastre”.



Citeste si