Libra Internet Bank a facut profit de 4 mil. lei la sase luni

Libra Internet Bank, un jucator de talie mica din sistemul bancar, a inregistrat dupa primele sase luni un profit de aproape 4 milioane lei, in timp ce activele bancii au urcat cu 1% de la inceputul anului, pana la un nivel de 652 milioane lei.

Libra Internet Bank a anuntat ca raportul intre credite si depozite este de 106% la jumatatea anului 2012 si ca indicatorul de solvabilitate este la un nivel de 18,8%.

La sfarsitul anului 2011, profitul Libra Internet Bank conform standardelor IFRS a fost de 28,38 milioane lei, de aproape 3 ori mai mare (280%) fata de 2010, iar valoarea activelor (645,48 milioane lei) a fost cu 10% mai mare decat in 2010.

“Portofoliul de clienti al Libra Internet Bank inregistreaza o imbunatatire calitativa si cantitativa pe segmentul profesiilor liberale si al companiilor, banca orientandu-se si catre companiile mari, pentru care a creat divizia dedicata Large Corporate”, se arata intr-un comunicat al bancii.

Libra Internet Bank si-a continuat dezvoltarea retelei teritoriale, avand in prezent 29 de sucursale, din care 2 inaugurate in 2012 (Targu Mures si Camil Ressu - Bucuresti) si 4 deschise in 2011 in Cluj, Timisoara, Bucuresti (Ion Mihalache) si Afumati (China Town).

Pentru 2012, planurile bancii vizeaza mentinerea unei cresteri moderate a portofoliului de credite si pastrarea profitului operational si a controlului riscului de credit. De asemenea, Libra Internet Bank intentioneaza sa finalizeze procesul de rebranding, sa se concentreze pe o extindere teritoriala prudenta si sa accentueze dezvoltarea de servicii si produse bancare inovative, bazate pe aplicatii online.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri