4 Februarie 2013

BCR comisioneaza plata facturii la ghiseu: 4 lei daca esti client, dublu daca nu



BCR, cea mai mare banca locala in functie de active, va introduce de la 1 februarie doua comisioane noi pentru operatiunile de plati facturi cu numerar efectuate la ghiseele bancii.

Astfel, clientii bancii vor plati 4 lei comision per plata factura cu numerar la ghiseele BCR, iar pentru cei care nu sunt clienti ai bancii comisionul va fi de 8 lei per plata factura cu numerar.

Decizia face parte din strategia bancii de stimulare a tranzactiilor fara numerar.

„BCR va continua sa incurajeze plata facturilor prin echipamente automate in detrimentul platilor la ghiseele bancii, recent banca instaland o retea de 400 de astfel de aparate. Daca urmarim evolutia numarului de tranzactii facute de clienti cu ajutorul unui casier si cele facute fara ajutorul unui casier, adica de client insusi prin internet banking, POS, ATM, automate bancare, etc. observam o crestere de la o medie anuala de 68% in 2011, la 73,5% in 2012, ajungand in decembrie 2012 la aproximativ 76%. Aceasta evolutie confirma faptul ca exista un apetit din ce in ce mai mare al clientilor BCR in utilizarea intensa a modalitatilor de efectuare a operatiunilor cu numerar prin canale automate (ATM, self service) si fara numerar prin canalele electronice (POS, internet banking, etc.), a declarat Bogdan Marin, director executiv canale retail la BCR.

BCR ofera persoanelor fizice, clienti ai bancii, posibilitatea realizarii operatiunilor de plati facturi, beneficiind de comision zero, prin reteaua de ATM-uri (peste 2.400 de ATM-uri in toata tara), Click 24Banking, Alo 24Banking, serviciul Direct Debit si tranzactii mobile.

Depunerea de numerar in conturile curente proprii efectuate la echipamentele acceptatoare de numerar sau ghiseele bancii este gratuita.

BCR mai ofera posibilitatea clientilor sa efectueze plati facturi cu numerar prin cele 470 de echipamente automate acceptatoare de numerar, unde aceste operatiuni se pot efectua cu comision zero.

Clientii retail ai bancii au efectuat, in anul 2012, tranzactii prin internet (serviciul Click 24 Banking) si telefon (serviciul Alo 24 Banking) in valoare de peste 20 miliarde lei (aproape 4,5 miliarde euro), cu aproape 30% mai mult decat in anul anterior.



Citeste si