BRD vrea sa atraga 1.000 de clientii cu venituri de peste 7.000 lei lunar

BRD-Groupe Societe Generale, cea de-a doua banca din Romania dupa totalul activelor, a lansat un card bancar, denumit Platinum, sub sigla Mastercard, destinat a fi un produs premium destinat clientilor de private banking sau cu venituri lunare de peste 7.000 lei.

Cardul Platinum este disponibil in trei variante: doua carduri de debit – in lei si euro – si un card de credit in lei. Cardul este emis sub sigla MasterCard. Detinatorii pot beneficia de o linie de credit (revolving sau overdraft) de pana la 25.000 euro sau 110.000 lei. Pentru cardul de credit Platinum, banca ofera o perioada de gratie de pana la 60 de zile.

In prezent, banca detine un portofoliu de peste 1.000 de clienti pe segmentul de private banking, carora le va fi adresat in principal noul produs. Referitor la acest segment, directorul comercial persoane fizice, Adrian Jantea, a precizat, cu ocazia lansarii cardului, ca BRD tinteste o dublare a numarului de clienti pe private bancking. Tot el a spus ca pragul de intrare este de 100.000 euro.

El a adugat ca pentru administrare, costurile anuale se ridica la 450 de lei, suma care acopera majoritatea serviciilor, inclusiv asigurari de calatorie, acces la saloanele VIP de pe 600 de aeroporturi si parteneriate cu diverse companii din Romania, in plus fata de parteneriatele Mastercard.

Totodata, cardul ofera standard si plata contactless, piata unde BRD detine 3.000 de terminale si a emis deja peste 100.000 de carduri. Oprea a explicat ca pentru utilizarea la valoarea maxima a overdraftului sau a liniei de credit, DAE se plaseaza sub 20%.

BRD-Groupe Societe Generale a lansat, in 1995, primul card de credit din Romania. In 1999, banca a lansat prima gama completa de carduri bancare. In prezent, BRD ofera o gama larga de carduri, intre care se numara o serie de premiere tehnologice pentru piata romaneasca: primul card personalizabil si primele carduri contactless. BRD este lider pe piata cardurilor cu peste 2,3 milioane de carduri si opereaza o retea de peste 1.500 de ATM-uri si 21.000 de POS-uri.

Despre autor
Marius Alexandru Stanciu
Absolvent al Facultatii de Economie din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti si al unui program de Master, cu specializarea Economie Europeana, sustinut in aceeasi institutie, Marius Alexandru Stanciu dispune de o experienta jurnalistica de peste 12 ani, dobandita in cadrul redactiei Wall-Street.ro si acopera din punct de vedere editorial evenimente si interviuri din piata imobiliara, piata asigurarilor si pensii private.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri