18 Ianuarie 2016

Care au fost campaniile de Social Media care au facut BCR banca cu cele mai multe aparitii in mass-media



BCR este una dintre bancile cu cele mai multe reclame inregistrate pe parcursul anului 2015, potrivit unui raport MediaTrust. Cu 6.440 de reclame, BCR s-a situat pe locul al treilea in clasament, dupa Alpha Bank si ING Bank. Insa, BCR este fruntasa in randul bancilor cu cele mai multe aparitii in mass-media, majoritatea mentiunilor fiind realizata in social media: 31.914 din 50.318.

Care este strategia de social media pentru BCR si care au fost proiectele care au avut cele mai multe interactiuni

„Am reusit sa construim in social media o comunitate interactiva, dar si un ecosistem bine pus la punct intre paid, earned si shared media. Social Media pentru BCR nu inseamna doar content pe Facebook, unde avem peste 300.000 de fani, ci inseamna si evenimente si activitati offline care devin continut distribuit in online”, a declarat Madalina Cazimir, manager online si proiecte speciale.

Subiectele cu cele mai multe interactiuni in social media in 2015 au fost proiectele comerciale BCR precum ratereduse.ro, Divers BCR sau lansarea City Card. De asemenea, in mediul online s-a pus accent pe zonele in care BCR s-a implicat in actiuni dedicate tinerilor si comunitatilor locale, cum sunt Jazz in the Park Cluj, Ziua Copilului, Fara Asfalt, Skirt Bike, Prima Evadare.

O alta arie relevanta pentru strategia bancii este cea referitoare la comunicarea unor proiecte speciale, cum ar fi realizarea Ghidului Creditarii Responsabile (impreuna cu AURSF), dedicat sustinerii educatiei financiare a clientilor, dar si implicarea in construirea unor parteneriate pentru tineri, precum BCR - Banca Oficiala a Capitalei Europene a Tineretului. „Atractiva pentru comunitatea noastra sunt postarile referitoare la trenduri, solutii smart sau informatii utile in era tehnologiei”, este de parere Madalina Cazamir.

Prezenta in social media, la fel ca in celelalte medii de comunicare, a contribuit la sustinerea platformei: ”O viata complicata devine o viata bogata”. „A existat o dinamica si intrepatrundere a actiunilor online-offline: in sucursale am avut interactiunea “userului” cu produsele si serviciile promovate prin comunicarea comerciala traditionala, in timp ce in afara unitatilor BCR, participarea la evenimente si interactiunea cu conceptul de “experienta” care iti imbogateste viata devenea o abordare complementara care ulterior era “uploadata” in albume foto si informatii pe pagina de Facebook a bancii”, spune Madalina Cazamir.

Pagina BCR a avut aproape 80.000 de interactiuni ale fanilor, cu un average post efficiency de 168.86 interactiuni/post si peste 300.000 vizualizari.

Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania, incluzand operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.



Citeste si