Grupul ING a raportat in al doilea trimestru al anului un profit net de 1,43 miliarde euro, in crestere cu 4,2% fata de trimestrul 2 din 2017, in contextul cresterii stabile a creditarii si a veniturilor solide din comisioane. Iata un video in care CEO-ul grupului ING, Ralph Hamers, prezinta in doar 90 de secunde cea a realizat ING in T2.

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.

Grupul ING a reusit sa castige 400.000 de clienti in trimestrul 2, ajungand la 38,2 milioane (12 milioane fiind clienti primari). Fata de 2017, cresterea este de 800.000.

In ceea ce priveste creditarea, cresterea in primele 6 luni a fost de 4,6%, echivalentul a 26,5 miliarde euro, in timp ce volumul depozitelor a avansat cu 8,2 miliarde euro (+1,5%). Grupul olandez subliniaza ca a ramas concentrat pe investitiile in digitalizare si controlul costurilor, urmarind ca pana in 2020 sa depaseasca 14 milioane de clienti primari.

Rentabilitatea capitalurilor proprii (ROE) a ajuns la 10,4%, in timp ce ponderea capitalului Tier 1 este de 14,1%. Banca anunta ca va distribui un dividend semestrial de 0,24 euro pe actiune.

"Baza noastra de clienti a atins 38,2 milioane, dintre care 12 milioane sunt clienti primari [...] In al doilea trimestru am intreprins o serie de initiative in directia ambitiei noastre de a deveni locul in care trebuie sa mergi pentru toate nevoile financiare ale unui client. Ne-am asociat cu asiguratorul francez AXA pentru a personaliza produsele de asigurare si, impreuna, sa revolutionam piata asigurarilor cu o platforma digitala care ofera asigurari (de proprietati, evenimente si de sanatate) in 6 dintre pietele noastre Challengers, intr-un mod clar si facil", a declarat seful grupului olandez.

Citeste si:
Legea darii in plata: Camera Deputatilor aproba o serie de modificari
Legea darii in plata: O serie...

ING Group rezultate financiare

Totodata, ING a inceput sa colaboreze in Olanda si Germania cu doua Fintech-uri, Funding Options si FinCompare, care pun la dipozitia IMM-urilor platforme digitale prin care acestea pot compara si accesa diferite optiuni de finantare. De asemenea, in Polonia, ING a lansat un serviciu de microfactoring pentru IMM-uri, denumit Invoice Financing.

In ceea ce priveste ING Bank Romania, raportul Grupului ING nu ofera multe detalii, precizand doar ca Romania se afla alaturi de Australia, Polonia si Spania printre pietele care au obtinut rezultate in crestere, datorita cresterilor de venituri din comisioane si a volumelor mai mari in creditare.

Citeste si:
Interviu cu artizanul inovatiilor ING: oamenii se schimba cel mai greu
Interviu cu artizanul...

Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
Cum vede USR digitalizarea procesului electoral din Romania