11 Decembrie 2019

Asirom lanseaza o platforma online de solutionare a daunelor RCA si CASCO



Asirom VIG anunta finalizarea primei etape din cadrul programului de transparentizare si simplificare a formalitatilor de despagubire pentru toate clasele de asigurari pe care compania este operationala. In aceasta prima etapa, beneficiarii politelor auto CASCO si RCA, respectiv de asigurari de bunuri si proprietati au posibilitatea sa solutioneze online daunele prin intermediul site-ului companiei.

"Implementarea acestei solutii urmareste oferirea unor servicii mai simple si mai rapide pentru clientii companiei, in conditiile in care 98% din dosarele de daune pentru asigurarile generale avizate lunar de Asirom VIG se refera la solicitari de despagubiri auto si de bunuri", potrivit Asirom.

In primele 9 luni din 2019, din cele aproape 50.000 de dosare de daune achitate de catre companiei, aproximativ 49.000 au vizat despagubiri platite in contul politelor CASCO, RCA si de Bunuri si Proprietati. "Practic, in fiecare zi lucratoare din perioada 1 ianuarie- 30 septembrie, Asirom VIG a platit cate 85 de daune Casco, 8 despagubiri pentru bunuri si proprietati si 149 despagubiri RCA".

In prima parte a anului 2019, durata medie de plata a dosarelor de dauna inregistrate la Asirom VIG a fost de aproximativ 6 zile de la data inregistrarii Cererii de despagubire, pentru intreg portofoliul de asigurari generale al companiei, respectiv de 7,5 zile pentru dosarele de dauna RCA avizate pentru pagube materiale. Perioada inregistrata la nivelul pagubelor materiale aferente politelor RCA pentru intreaga piata, conform raportarilor facute publice de Autoritatea de Supravegere, s-a situat la circa 17 zile.

Platforma de daune online Asirom include aplicatii prin care clientii companiei pot completa electronic notificarea de daune si pot initia o cerere de reconstatare sau cerere de despagubire. Pentru daunele asigurate prin polite auto CASCO si RCA, asiguratii ce detin un smartphone pot, de asemenea, realiza constatarea electronica in regim self-service, prin inregistrarea si transmiterea automata a imaginilor cu pagubele suferite de autovehiculul asigurat.



Citeste si