15 Martie 2020

Coronavirus| Ce măsuri ia Raiffeisen Bank România pentru clienții care au credite



Clienții Raiffeisen Bank România care au contractat creditele standard acordate de către bancă au, prin contract, opțiunea ,,vacanță trei rate” în cazul în care situțația creată de răspândirea virusului COVID-19(coronavirus) îi pune în postura de a nu își mai putea respecta obligațiile de plată față de instituția financiară, conform informațiilor oferite pentru Wall-street.ro.

Raiffeisen Bank România este cea de-a 3-a bancă ce oferă informații pentru Wall-street.ro cu privire la măsuri luate ca urmare a răspândirii virusului COVID-19, alături de Banca Transilvania și CEC Bank (informații AICI).


,,În acest moment facem ceea ce e de făcut în aceasta situație. Deocamdată nu avem situații deosebite nici pe partea de depozite, nici pe cea de credite. Nu intenționăm să schimbăm programul de lucru actual din rețeaua de unități sau sediile noastre (s-a schimbat programul în 11 agenții deoarece sunt în centre comerciale aglomerate, dar nu noi am decis asta ci mall-urile), întrucât simțim importanța serviciilor oferite clienților noștri. Monitorizam în continuare cu atenție evoluția situației și vom lua măsurile potrivite, în funcție de context. Dacă există situații de carantină, autoizolare sau alte situații speciale și consideră clientul că va avea probleme cu plata la timp a ratelor la credite, poate suna la 0800800555 (de luni pana vineri intre 9.00-20.00). În plus, creditele standard acordate de Raiffeisen Bank au, prin contract, opțiunea „vacanță trei rate”, de care clienții pot beneficia în această situație - asta înseamnă că pot opta sa amâne rata la credit o luna, doua sau trei”, precizează Raiffeisen Bank România pentru Wall-street.ro.

În România au fost confirmate, până la momentul redactării acestei știri, 131 infecții cu coronavirus. Nouă dintre pacienți au fost declarați vindecați și au fost externați.



Citeste si