Euroins, unul dintre asigurătorii auto importanţi din România, şi-a anunţat angajaţii cu privire la pericolele reprezentate de COVID-19, recomandând informarea exclusiv din surse oficiale şi legitime.

"În toate spațiile în care Euroins își desfășoară activitatea au fost sporite măsurile de igienă și implementate proceduri pentru limitarea interacțiunii. Călătoriile de business au fost suspendate, iar aproximativ jumătate dintre angajaţii Euroins România lucrează de acasă, folosind mijloacele electronice de comunicare", potrivit reprezentanților companiei.

În același timp, "colegii din departamentele care necesită interacţiune nemijlocită cu clienţii îşi continuă activitatea la birou dotaţi cu măşti şi dezinfectante. Persoanele prejudiciate sunt încurajate să respecte măsurile de protecție şi să utilizeze comunicarea electronică".

Euroins România subliniază că va continua să implementeze toate măsurile posibile pentru protejarea angajaților, a păgubiţilor şi a partenerilor şi clienţilor, și pentru continuarea activităţii în parametri normali.

"Recomandăm utilizarea programărilor online pentru constatarea daunelor pe poliţele RCA şi CASCO. Toate informaţiile necesare sunt disponibile pe site ul companiei euroins.ro, inclusiv facilitatea de verificare a stadiului dosarului de daună. În acest moment, toate eforturile trebuie să fie concentrate în scopul prevenirii răspândirii acestui virus și pentru protejarea populației. Avem încredere că autoritățile naționale vor lua măsurile necesare pentru sprijinirea concretă a mediului de afaceri în această perioadă dificilă atât pentru sectorul de activitate al companiei noastre, cât şi pentru toate domeniile de activitate", au mai spus reprezentanții Euroins.

Citeste si:
Ce asigurători își "supără" cel mai des clienții: topul...
Ce asigurători își "supără"...

Sursa foto: wan wei / Shutterstock

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Citește și
Paysera lansează plăți online direct din Internet Banking
Setari Cookie-uri