Raiffeisen a redus la zero comisioanele aferente încasărilor prin card la POS și e-commerce, pentru comercianții și instituțiile publice, în perioada 17 martie – 30 aprilie, ca parte a soluțiilor adoptate pentru spijinirea clienților în timpul pandemiei COVID-19.

Măsură se aplică tuturor celor care dețin în prezent contracte de acceptare la plata a cardurilor cu Raiffeisen Bank. Prin acest demers, Raiffeisen Bank își dorește să încurajeze plățile electronice la comercianți, dat fiind că folosirea numerarului înseamnă un risc ridicat de contaminare.

Sfaturile Raiiffeisen pentru clienți:

  • mergeți în agențiile băncii numai dacă este absolut necesar și respectând indicațiile personalului bancar privind comportamentul de urmat în spațiul agenției;
  • operațiunile bancare vor fi efectuate cu precădere pe canale online;
  • dacă ați călătorit recent într-una dintre țările din listele roșie și galbenă publicate de Ministerul Sănătății va rugăm să amânați orice vizită în agenție;
  • dacă sunteți în carantină, autoizolare sau alte situații speciale și considerați că veți avea probleme cu plata la timp a ratelor la credite, va rugăm să apelați 0800800555.

Raiffeisen Bank își asigura clienții că activitatea de baza a băncii va fi asigurată și că va continua să ia toate măsurile necesare pentru a-și proteja clienții, angajații, partenerii.

Citeste si:
Votca nu ucide coronavirusul, avertizează autorităţile ruse
Votca nu ucide coronavirusul,...

Sursa foto: Shutterstock


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Citește și
Amazon vrea sa iti platesti cumparaturile doar aratandu-i mana
Setari Cookie-uri