6 Mai 2020

Banca Transilvania aduce opțiunile de amânare a ratelor și de deschidere a unui cont de PFA în BT Visual Help



Banca Transilvania aduce în aplicația BT Visual Help opțiuni de amânare a ratelor sau deschiderea unui cont de PFA pentru primirea indemnizației de șomaj.

Aplicaţia a fost dezvoltată de CallVU şi lansată acum un an, iar pe parcurs i s-au adus constant dezvoltări noi pentru clienţii persoane fizice şi juridice. De atunci au avut loc peste 200.000 de acţiuni prin BT Visual Help. CallVU este unul dintre FinTech-urile internaţionale cu care Banca Transilvania colaborează. Compania oferă o platformă omni-channel prin intermediul căreia clienţii care iau legătura telefonic cu echipa call center BT sunt ghidaţi către zona de self-banking, conform unui comunicat de presă trimis de către companie.

Noutăţile BT Visual Help:

  • Posiblitatea înregistrării solicitării de amânare a plăţii ratelor la credite. Detalii despre facilităţile oferite de BT clienţilor persoane fizice şi juridice afectate de actualul context economic şi social pot fi consultate pe siteul băncii.
  • Înregistrarea solicitării pentru deschiderea unui cont PFA pentru primirea indemnizației de șomaj.
  • Descăracarea listei IBAN-urilor, necesară întocmirii dosarului pentru obținere șomaj tehnic;
  • Ghidare, prin linkuri utile, pentru folosirea BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, dar şi pentru plata facturilor direct cu telefonul.

Citește și Peste 10.000 de IMM-uri au apelat la Banca Transilvania în programul IMM Invest

Alte opţiuni prin BT Visual Help:

  • Istoricul tranzacţiilor pentru fiecare cont curent BT pe trei zile;
  • Informaţii despre plăţile în rate cu cardurile STAR de la BT;
  • Sume blocate şi sumele care urmează să se plătească din cont pentru tranzacţii cu cardurile sau POS-urile altor bănci;
  • Detalii despre obligaţiile de plată pentru cardurile de credit BT;
  • Informaţii despre conturi: IBAN, sold, valută, număr de puncte de loialitate STAR;
  • Blocarea temporară sau definitivă a cardurilor;
  • Solicitarea reemiterii unui card după blocarea definitivă;
  • Modificarea limitelor de tranzacţionare cu cardul băncii.

Cum se accesează BT Visual Help, în 5 paşi:

  • Apelearea numărului de telefon 0264 308 000 sau 0264 308 028 (Call Center BT);
  • Selectarea opţiunii BT Visual Help;
  • Accesarea linkului primit prin SMS;
  • Autentificare;
  • Accesarea unei opțiuni din BT Visual Help.



Citeste si