11 August 2020

Raiffeisen Bank anunță o creștere cu aproape 20% a clienților care folosesc canalele digitale



Raiffeisen Bank România precizează în raportul privind rezultatele financiare ale primului semestru din 2020 că numărul clienților digitali (cei care utilizează aplicațiile de digital banking, Raiffeisen Online și Smart Mobile) a depășit 700.000.

Creșterea este de 19% față de finalul primului trimestru din 2019 și vine la pachet cu un număr mai mare de tranzacții realizate prin aplicațiile online și de plăți prin intermediul cardurilor de debit.

Vrei să afli ultimele trenduri din zona de digital banking și FinTech? Fii alături de noi la Future Banking pe 9 și 10 septembrie. Înscrie-te gratuit AICI.

”Pe partea de digitalizare am accelerat mult și am avut evoluții spectaculoase: o creștere de aproape 80% a numărului de tranzacții realizate prin aplicațiile online, o majorare cu aproape 20% a numărului clienților care utilizează servicii digitale (an pe an). Plățile efectuate prin card de debit au crescut cu peste 80%, în timp ce numărul de plăți online către furnizori s-a dublat”, a subliniat Steven van Groningen.

Banca este lider pe piața cardurilor de credit din România cu peste 530.000 de carduri active la sfârșitul primului semestru din 2020, iar numărul de carduri de debit active a depășit 2 milioane. În ceea ce privește rezultatele financiare, Raiffeisen Bank a raportat un profit net de 280 de milioane de lei pentru primul semestru, cu 27% mai mic decât în aceeași perioadă a anului trecut, când s-a ridicat la 384 de milioane de lei.

Raiffeisen Bank a încheiat primul semestru al acestui an cu un profit net de 280 milioane de lei, fata de 384 milioane de lei la finalul primului semestru din 2019. Activele totale ale Raiffeisen Bank au atins valoarea de 46,1 miliarde lei (creștere de 7% an la an).



Citeste si