19 Ianuarie 2021

Anca Nuțiu, BRD: 70% dintre clienții care fac plăți online în mod recurent folosesc deja autentificarea biometrică [PODCAST]



Aproape 70% dintre clienții BRD care fac plăți online în mod recurent folosesc deja autentificarea biometrică a tranzacțiilor în aplicațiile MyBRD Net și MyBRD Mobile. Până la final de an însă, toți clienții vor fi migrați către noua aplicație YOU, a declarat în cadrul podcastului Future Banking Anca Nuțiu, Director de Retail în cadrul BRD SocGen.

Platforme pe care poți asculta primul podcast de Fintech și digital banking: Apple Podcasts, Google Podcasts, Spotify, Anchor FM sau direct în acest articol.

Durată podcast: 27 minute

Invitat: Anca Nuțiu, Director de Retail - Customer Value Management în cadrul BRD SocGen

"Am înrolat în soluția de biometrie din mobile banking aproape 70% dintre posesorii de card care efectuează în mod constant tranzacții de e-commerce. În viitor, mă aștept ca acest procent să crească pentru că noi promovam intens biometria și facem numeroase campanii", a declarat directorul BRD, precizând că aceasta este opțiunea recomandată pentru autentificarea tranzacțiilor online cu cardul, fiind cea mai plăcută experiență pentru utilizatori.

În ceea ce privește comunicarea schimbărilor care au avut loc de la 1 ianuarie 2021 ca urmare a PSD2, oficialul BRD a precizat că SMS-ul a fost unul dintre cele mai bune canale prin care clienții au fost informați.

Clienții care tranzacționează în e-commerce sunt evident consumatori de digital și au telefonul mobil ca o prelungire a mâinii. Ei sunt foarte atenți la mesajele pe care le primesc. De-a lungul timpului am făcut studii și SMS-ul este de departe cel mai eficient, aproape 90% dintre clienții care primesc un SMS spun că l-au primit, l-au citit și își aduc aminte de el - Anca Nuțiu

Alte teme abordate în cadrul podcastului Future Banking
  • cum a implementat BRD autentificarea cu 2 factori și cum a comunicat schimbările cauzate de PSD2

  • despre autentificarea biometrică în aplicațiile BRD

  • despre dematerializarea cardului și impactul asupra strategiei de marketing

  • despre Apple Pay și funcționalitatea de înrolare a cardului direct din aplicația BRD

  • despre când vor putea folosi clienții BRD serviciul Google Pay

  • cum s-a schimbat comportamentul clienților în ceea ce privește plățile cu cardul

  • ce urmează în 2021 în zona serviciilor digitale ale BRD și ce funcționalități pregătește banca

Ascultați aici tot podcastul cu reprezentantul BRD SocGen Anca Nuțiu.



Citeste si