7 Iunie 2021

Banca Transilvania implementează o soluție pentru prevenirea fraudelor



Banca Transilvania va implementa o soluție SAS a companiei omonime, în vederea detectării și prevenirii fraudelor bancare.

Soluția SAS va oferi capabilități pentru analiză avansată de date, Inteligență Artificială / Machine Learning și integrarea cu o gamă largă de sisteme existente.

„Odată cu pandemia globală și perioadele de lockdown, am observat o creștere a tentativelor de fraudă digitală la nivel mondial. Nivelul de sofisticare a acestor încercări crește, însă ne concentrăm pe prevenirea fraudelor prin utilizarea tehnologiilor de ultimă generație, pentru a continua să furnizăm servicii sigure clienților.”, spune Leontin Toderici, director general adjunct operaţiuni, Banca Transilvania.

Organizațiile de servicii financiare recunosc necesitatea tehnologiilor avansate care includ capabilități de Inteligență Artificială / Machine Learning pentru a identifica amenințările emergente care se suprapun în timp real. SAS răspunde acestor cerințe prin soluțiile de gestionare a fraudelor, care oferă:

  • evaluarea și luarea deciziilor în timp real și non-stop 24/7, pentru toate tranzacțiile, pe toate canalele de plată, prin utilizarea tehnologiei avansate AI / ML;
  • flexibilitate - permițând extinderea evolutivă a prevenirii fraudei în noi segmente de date;
  • eficiența operațională și respectarea reglementărilor în vigoare.

„Obiectivul nostru este de a oferi suportul necesar băncii pentru o interacțiune facilă și rapidă cu clienții, menținând, în același timp, un control solid asupra monitorizării antifraudă, cu un timp rapid de reacție.”, a declarat Ștefan Baciu, country manager SAS România & Moldova.



Citeste si