Mastercard lansează o campanie promoțională, în această toamnă, adresându-se românilor care își doresc un nou card bancar, emis de organizație.

Doi din trei români (67%) utilizează produse și servicii bancare de orice fel, precum conturi curente, carduri, credite, depozite și efectuează plăți. Aproximativ 79% dintre utilizatorii de produse și servicii bancare utilizează un cont curent (inclusiv card de salariu). Datele provin din studiul „Digitalizarea sistemului bancar în percepția românilor”, comandat de Asociația Română a Băncilor și realizat, la finalul anului trecut, de Institutul Român pentru Evaluare și Strategie (IRES). Sondajul de opinie a fost realizat pe un eșantion de 1.479 respondenți adulți, dintre care 1.158 sunt utilizatori de servicii bancare, eroarea maximă tolerată fiind de +/- 2,8%.

16% dintre respondenții care au produse și servicii bancare au un credit de nevoi personale, 11% au un credit imobiliar/ipotecar în derulare, 36% dețin un card de credit (card de cumpărături), iar 7% dintre respondenți au un Overdraft.

Studiul relevă creșterea gradului de digitalizare comparativ cu anii trecuți, acest trend fiind accelerat și de măsurile de protecție sanitară adoptate în perioada pandemiei. Dintre utilizatorii de servicii financiare, 43% efectuează plăți cu cardul la comercianți (POS), 27% plătesc prin Internet/Mobile Banking, iar 61% dintre respondenți au menționat că retrag numerar de la bancomate (ATM), întrebarea adresată fiind cu răspuns multiplu.

Retail jobs

Comportamentul de utilizare a cardurilor arată o reducere cu 30 de puncte procentuale a ponderii persoanelor care retrag numerar de la bancomat, comparativ cu situația de acum cinci ani. 14% dintre cei care utilizează aplicația de Mobile Banking o folosesc zilnic, la fel ca 10% dintre utilizatorii aplicației de Internet Banking, smartphone-ul fiind cel mai utilizat aparat pentru accesarea serviciului Internet/Mobile Banking.

Mastercard iese la „atac”

În acest context, Mastercard lansează o promoție națională „Să ai o lume întreagă în mâinile tale. De Neprețuit”, adresându-se românilor care ar dori un nou card Mastercard, emis de oricare dintre băncile partenere participante.

„Deși ultima perioadă a fost dominată de incertitudini, ne bucurăm ca în această toamnă să marcăm o nouă premieră – prima campanie națională Mastercard ce invită românii să descopere, dacă nu au făcut-o până acum, tot ceea ce are de oferit un card Mastercard – o rețea de acceptare de zeci de milioane de locații, în țară și în străinătate, plăți sigure și rapide, cât și ultimele tehnologii de plată ce le sunt mai aproape ca niciodată. Ne sunt alături partenerii de emitere din România alături de care am lucrat îndeaproape această nouă inițiativă”, a menționat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația.

Campania se desfășoară în perioada 1 octombrie – 30 noiembrie 2021, iar persoanele fizice sau juridice ce solicită și primesc un nou card Mastercard intră automat în cursă pentru a câștiga unul din cele 30 de carduri prepaid în valoare de 1000 de euro fiecare, care pot fi folosite în milioane de locuri din țară sau din străinătate, în cadrul rețelei de acceptare Mastercard. Valoarea comercială brută a premiilor este de 166.600 lei. Detaliile, precum și și lista băncilor partenere, se găsesc în regulamentul campaniei disponibil aici.

Citeste si:
Mastercard sprijină IMM-urile în transformarea lor digitală
Mastercard sprijină IMM-urile...

Sursa foto: Mastercard
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri