3 Mai 2023

Clienții Raiffeisen nu pot folosi aplicația online. Banca le recomandă clienților să meargă în sucursală



Clienții Raiffeisen Bank au semnalat faptul că aplicația de banking a băncii a fost nefuncțională astăzi. Informația a fost confirmată de banca austriacă care le recomandă clienților să acceseze sucursalele fizice.

Ca urmare a incidentului înregistrat astăzi, care ne afectează serviciile online, vă reamintim că puteți merge în oricare din sucursalele noastre pentru efectuarea de plăți și operațiuni urgente, scrie banca într-o postare pe Facebook.

La momentul redactării articolului aplicația este încă nefuncțională, perioada de mentenanță find între 12-16.

Problemele întâmpinate, semnalate de bancă:

- Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice;
- Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice;
- Raiffeisen SmartToken;
- Raiffeisen Smart Business;
- Noul Raiffeisen Online IMM;
- OpenBanking (AISP/PISP/CISP);
- Înrolarea cardurilor din Smart Mobile pentru Google Pay și Apple Pay este afectată (push provisioning);
- Smart Market – flux înrolare.

Dacă aveți nevoie de blocarea unui card sau alte operațiuni urgente, vă rugăm să sunați în call center-ul băncii la numerele *2000 sau 004 021 306 3002 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea din România sau din străinătate). De asemenea, vă informăm că toate celelalte servicii ale băncii sunt funcționale (precum bancomate, terminale de plată și carduri.



Citeste si