28 Noiembrie 2007

BRD tinteste studentii, adolescentii si romanii din strainatate

BRD - Groupe Societe Generale a lansat trei pachete noi de produse, Sprint pentru adolescenti, Student pentru studenti sau "Drum bun" pentru romanii care merg in strainatate, concepute in functie de particularitatile fiecarui grup tintit

Pachetele de produse grupeaza, la un cost mai mic decat al produselor achizitionate individual, un cont curent si un card, o asigurare atasata cardului cu prima preferentiala, servicii gratuite de banca la distanta (BRD-NET, Mobilis si Vocalis), reduceri la comisioane pentru carduri si credite precum si operatiuni gratuite realizate la bancomatele BRD.

Posesorii pachetelor mai au acces si la o asigurare de spitalizare, incheiata prin parteneriatul cu AIG (pentru pachetele Clasic si Select), rezervari turistice on-line cu o reducere de 5% prin colaborarea bancii cu Octopus Travel, abonamente de presa cu reduceri de pana la 50% prin Inmedio, sau la achizitionarea de produse de la Domo cu o reducere de 3% (pentru pachetele Select si Student).

Pachetul Sprint este adresat adolescentilor de cel putin 14 ani, iar posesorii beneficiaza de o dobanda mai mare pentru contul de economii dedicat Atusprint in lei. Pachetul Student se adreseaza tinerilor peste 18 ani si unifica oferta BRD pentru acest segment: carduri si credite specifice, conturi de economii (Atucont in lei cu dobanda mai mare), precum si servicii de banca la distanta.

Pachetul "Drum bun" este pentru cei care se pregatesc sa plece in strainatate la lucru sau la studii, are la baza un cont cu un card in euro si include servicii bancare la distanta gratuite. Clientii pot desemna persoane apropiate ramase in tara ca utilizatori autorizati ai contului sau.

BRD - Groupe Societe Generale are, in prezent, active de peste 10 miliarde euro, peste 2,3 milioane clienti si opereaza o retea de peste 700 de unitati. BRD are a doua capitalizare la Bursa de Valori din Bucuresti (BVB), de aproximativ 5,5 miliarde euro.



Citeste si