16 Aprilie 2008

Clientii Banca Transilvania, tinta unor tentative de frauda

Banca Transilvania avertizeaza in privinta unor tentative de frauda de tip "phishing", care au avut loc marti, printr-o serie de mesaje electronice, in care clientilor li se cereau date confidentiale aferente cardurilor.

"Informam pe aceasta cale ca Banca Transilvania nu a transmis si nu va transmite clientilor sai mesaje prin care sunt solicitate date confidentiale privind cardurile, respectiv nu trimite niciodata mesaje e-mail in care sa fie introduse link-uri catre site-uri in care sa li se ceara clientilor sa introduca informatii cu privire la identitatea personala, conturi, numarul cardului, data expirarii, PIN-ul sau alte detalii despre produse si servicii bancare detinute", se arata in comunicatul bancii.

Banca Transilvania mai anunta ca "se va implica in actiuni - impreuna cu autoritatile de ancheta abilitate - in scopul identificarii persoanelor responsabile pentru aceste actiuni".

Reteaua bancii este formata, in prezent, din 475 de unitati. Activitatea Bancii Transilvania este organizata pe patru linii principale de afaceri - persoane fizice, IMM-uri, companii mari si "Divizia pentru Medici".



Citeste si