28 Septembrie 2010

In ultimul ceas, Volksbank s-a hotarat sa comunice cu clientii



Volksbank a desemnat cate o persoana in fiecare agentie a bancii care sa se ocupe de relatia de comunicare cu clientii si care sa le faciliteze accesul la informatii despre implementarea OUG 50/2010 privind creditele acordate consumatorilor

Pentru a facilita comunicarea, in fiecare unitate operationala a Volksbank a fost desemnata o persoana responsabila care va putea oferi tot suportul necesar clientilor bancii. Banca sustine ca intelege dificultatile prin care trec clientii si le ofera posibilitatea negocierii directe a clauzelor contractuale si in perioada care urmeaza.

Volksbank ofera clientilor si solutii de restructurare in functie de situatia financiara specifica a familiei titularului de credit si cu respectarea prevederilor legale in vigoare.

Un grup de peste o mie de persoane care au credite la Volksbank Romania s-au decis sa actioneze in instanta impotriva institutiei de credit, fiind nemultumiti de comisioanele pe care banca le aplica in mod abuziv.

Clientii Volksbank solicita eliminarea de urgenta a comisionului de risc perceput de banca, precum si eliminarea sau limitarea comisionului de rambursare anticipata asa cum prevede OUG 50/2010 privind contractele de credit pentru consumatori.



Citeste si