30 Mai 2011

eMag continua modelul Amazon.com si ataca segmentul de carte



Retailerul online eMag.ro intra pe segmentul de carte printr-un parteneriat cu distribuitorul de profil Libris, noua categorie fiind disponibila in platforma Marketplace, lansata recent, conform companiei.

eMag a lansat Marketplace, sistem de afiliere prin care compania gazduieste alti retaileri, in aprilie anul acesta.

Oferta de carte include peste 20.000 de titluri din toate domeniile, de la peste 500 de edituri. Toate cartile beneficiaza de un discount de 20% pana la 15 iunie 2011.

„Cartile se numara printre primele produse comercializate pe Internet in Romania. Cu toate acestea, volumul investitiilor realizate pana acum in acest segment a fost limitat. In contextul trendului ascendent pe care il inregistreaza vanzarile online de carte la nivel mondial, investitia in piata online de carte va reprezenta o directie strategica pentru eMag”, conform companiei.

Pe langa carti, eMag mai vinde in Marketplace si jucarii printr-un alt parteneriat.

Principalii jucatori de pe piata locala de carte sunt Humanitas, Carturesti sau Diverta.



Citeste si