In prezent eMag Marketplaceare un singur partener, Toyz.ro, reseller de jucarii insa, spun oficialii companiei, in curand vor incepe colaborarea si cu alti retaileri. “In prezent lucram la optimizarea servicului, la calitate. eMag Marketplace este unul dintre cele mai importante proiecte de anul acesta”, spune Radu Apostolescu, vice-presedinte al eMag.

Pe site, eMag Marketplace este in prezent scos in evidenta doar printr-o noua categorie in meniu – jucarii. In dreptul produselor este indicat numele resellerului – in cazul de fata Doron Land, care detine Toyz.ro. In urmatoarele 2 luni oficialii eMag vor deschide insa si alte nise, incheind parteneriate cu mai multi retaileri. “Practic, orice inseamna retail si se vinde pe alte site-uri, se va vinde si la noi. Sunt foarte multe zone interesante – carti, piese auto, instrumente muzicale”.

Apostolescu subliniaza ca eMag accepta si jucatori din offline care nu au site-uri de retail, dar care au o logistica eficienta si un istoric bun.

In prima faza, eMag are ca scop atragerea de cat mai multi jucatori din domenii de activitate cat mai diferite urmand ca, dupa o perioada de cateva luni, sa permita pe site chiar si produse ale concurentilor precum si “dubluri” – mai multe site-uri ce comercializeaza jucarii, de exemplu.

Citeste si:

“Practic, eMag ofera acces oricarui comerciant la o piata de 1,7 milioane romani care viziteaza lunar site-ul. Acceptarea comerciantilor se va face pe baza evaluarii capacitatii de a livra servicii la nivelul actual de calitate impus de companie pe piata. Incepand cu categoriile de produse ofertate, informatiile de pret, stocuri si termene de livrare actualizate in timp real si pana la respectarea promisiunilor asumate, toate serviciile partenerilor vor fi atent monitorizate si nivelul acestora prezentat transparent vizitatorilor eMag”, mai transmite compania.

Sistemul este “imprumutat”de la gigantul Amazon.com care are cateva mii de afiliati in acest sistem. eMag va castiga comision la fiecare tranzactie efectuata de pe site-ul propriu. Comisionale variaza in functie de categoria de produse si vanzari, oficialul eMag nedorind sa ofere o marja.

eMag a generat in 2010 afaceri de circa 102 mil. euro, in crestere cu 60% fata de 2009 si pentru anul in curs tinteste venituri de 150 mil. euro.