17 Februarie 2012

Senior Software castiga clientul Dufa si vrea sa creasca cu 20%



Senior Software, furnizor de solutii IT de business pentru IMM-uri, mizeaza pe o crestere cu circa 20% a afacerilor in acest an pana la 7,5 milioane de lei, ca urmare a castigarii de noi clienti. Printre cele mai mari contracte semnate recent este cel cu Düfa Tec, compania care a relansat pe piata romaneasca brandul de lacuri si vopsele Düfa.

Düfa Tec a ales solutii de gestionarea resurselor intreprinderii (ERP) si business intelligence (BI). Solutiile BI sunt aplicatii pentru analiza si raportare care prelucreaza datele de care au nevoie cei din conducerea companiei pentru a lua mai repede anumite decizii. Düfa Tec este un joint-venture germano-roman care a readus anul trecut brandul Düfa pe piata romaneasca, dupa o absenta de cinci ani. Lacurile si vopselurile Dufa pot fi cumparate din peste 1.500 de magazine din toata tara. Compania mai detine licenta si pentru brandul Profitec.

„Parteneriatul cu Düfa Tec a inceput la sfarsitul anului trecut. Acest parteneriat este unul foarte important pentru noi. Importanta vine atat din valoarea contractului, a brandului puternic al clientului cat si din integrarea cu sistemul informatic al grupului Meffert AG (n.red. producatorul Düfa)”, afirma Daniel Toma, director general al Senior Software.

Senior Software si-a marit anul trecut cu 22% numarul de clienti, compania adaugandu-si in portofoliu companii precum Walmark Romania, Dacia Plant, Ocean Fish, Vitacom Electronics, Scandic Polikraft sau DDS Group.

In prezent Senior Software are 170 de clienti pentru solutiile de ERP, BI si CRM (managementul relatiei cu clientii) pe care le ofera.

Printre clientii companiei se numara Federatia Romana de Fotbal (FRF), Diverta - www.dol.ro, Walmark Romania, Farmaceutica Remedia, Vitacom Electronics, Ocean Fish, General Parma Food, Rocast, Sanident, Duo Distributie, Ludoterm, Scandic Polikraft, DDS Group, Dacia Plant, Marelvi Impex, Consolight Com, Dentex Trading, Dufa Tec.

Crestere cu 27% a afacerilor

Cresterea numarului de clienti a dus la majorare a afacerilor cu in jur de 27% la 6,2 milioane de lei (1,46 mil. euro).

„Targetul companiei a fost orientat catre cresterea cifrei de afaceri si extinderea echipei si a portofoliului de produse. Nu am avut obiective de profitabilitate, de aceea nu consideram relevant rezultatul”, a mai spus Toma. In 2010 compania a avut un profit net in jurul a 78.000 de euro.

Totodata, numarul de angajati a ajuns anul trecut la aproximativ 40 de persoane fata de 33 de angajati, cati erau in 2010, conform Ministerului de Finante.

Pentru acest an conducerea companiei si-a propus sa recruteze in jur de 15 oameni si sa isi majoreze afacerile cu circa 20% la 7,5 milioane de lei (1,72 mil. euro).

„Vizam marirea numarului de angajati in toate departamentele pentru a putea atinge obiectivul de crestere din 2012” .



Citeste si