Retailerul electroIT Flanco estimeaza vanzari de peste 4.000 de console PlayStation Vita pana la finalul anului, inregistrand dupa ziua lansarii vanzari totale de 150 de unitati, inclusiv precomenzi.
Retailerul a desfasurat o campanie de precomenzi cu cateva zile inaintea lansarii din 22 februarie 2012, primind peste 100 de solicitari din partea clientilor. In ziua lansarii, Flanco a vandut peste 50 de console PlayStation Vita.

Potrivit reprezentantilor Flanco, modelul PlayStation Vita cu conectivitate 3G şi WiFi a generat peste 60% din vanzarile noii console portabile. PlayStation Vita 3G/WiFi este disponibil la pretul de 1.449 lei, in timp ce modelul PlayStation Vita WiFi poate fi achizitionat la pretul de 1.129 lei din reteaua Flanco.

Consolele, jocurile si accesoriile PlayStation au o pondere de peste 60% din vanzarile segmentului de jocuri.

Consolele PlayStation (PS3, PS2, PS VITA şi PSP) reprezinta peste 60% din vanzarile de console in magazinele Flanco, potrivit retailerului. In acelasi timp, jocurile si accesoriile pentru consolele PlayStation reprezinta 65% din vanzarile pe aceste categorii de produse in reteaua Flanco.

“Lansarea PlayStation Vita, precum si campaniile de testare pe care le desfasuram in magazinele din reteaua Flanco pentru consolele de jocuri vor atrage o crestere de cel putin 20% a vanzarilor pentru accesorii si jocuri pentru PlayStation in 2012 ”, a declarat Violeta Luca, marketing director Flanco.

Principalii concurenti ai Flanco sunt Altex, Domo, precum si magazinele de sub brandul FiT Distribution.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri