Olandezii au raportat un profit net de 167 milioane de euro (203 mil. $) in cele trei luni incheiate la 30 iunie, comparativ cu pierderea masiva de 1,35 miliarde euro in aceeasi perioada a anului trecut.

Vanzarile din T2 au crescut la 5,9 miliarde euro, comparativ cu 5,22 miliarde euro anul trecut, in timp ce EBIDA (profitul operational - n.red) a crescut cu peste 20% de la 371 milioane euro la 450 milioane euro in acest an.

Oficialii Philips sustin ca asteptarile pentru 2013 raman viabile: Producatorii olandezi mizeaza pe o crestere de 4-6% a vanzarilor in acest an.

Principalii concurenti ai Philips pe partea de electronice si electrocasnice sunt Sony, Panasonic, Samsung si LG, precum si si Bosch sau Braun.

Pe partea de echipamente medicale, principalul concurent al Philips este grupul american General Electric, in timp ce pe partea de iluminare - segment pe care totodata producatorul olandez activeaza - principalii competitori sunt nemtii de la Osram.

Foto: captura philips.com