Vodafone Romania, al doilea operator de telecomunicatii de pe piata locala, vrea sa continue procesul de rebranding prin care in ultimul an a refacut 95 de magazine, conducerea companiei avand in plan sa modernizeze inca 112 unitati pana in aprilie 2013, a declarat pentru wall-street.ro, Anamaria Rotar, directorul de vanzari al retelei de magazine Vodafone.
Compania a investit in ultimul an in jur de sapte milioane de euro in redesignul a 95 de magazine , procesul de rebranding cuprinzand si deschiderea unui concept store de 500 de metri patrati in centrul comercial Afi Palace Cotroceni, din Bucuresti.

Partea a doua a acestui rebranding va incepe in august, operatorul avand in plan ca pana la finalul lui martie anul viitor sa modernizeze inca 112 magazine, dintre care 37 sunt unitati Sayfone si 75 ale dealerilor.

“Aceasta este etapa a doua a rebrandingului si vom continua an de an. Vrem ca 112 magazine sa fie rebranduite in acest an financiar, pana la finalul lui martie 2013. Vom investi cateva milioane de euro, dar nu vom face doar magazinele Sayfone, ci si cu cele ale dealerilor”, a explicat pentru wall-street.ro, Anamaria Rotar.

Vodafone are o retea de 710 magazine, dintre care 240 sunt proprii si 470 sunt unitati ale distribuitorilor operatorului. Dintre cele 240 de magazine proprii, 140 sunt ale dealerului Sayfone, dar care din octombrie anul acesta vor deveni magazine Vodafone.

Pentru rebrandingul magazinelor operatorul lucreaza cu Trans-Form, o companie din Cluj-Napoca, cu 14 angajati si afaceri estimate la circa 4 milioane de euro anul acesta. Trans-Form lucreaza si cu grupul spaniol Inditex, care detine branduri ca Zara, Stradivarius, Pull&Bear sau
Bershka, compania ocupandu-se astfel si de refacerea fatadei centrului comercial Unirii Shopping Center din Bucuresti. Pentru a lucra cu Vodafone, Trans-Form a participat la o licitatie de proiecte la care au mai concurat inca sase companii. Licitatia a constat in refacerea a doua magazine ale retelei Vodafone.

Rebrandingul magazinelor a inceput in urma cu an, iar prima parte a acestui proces a culminat cu deschiderea Vodafone Experience Store la finalul saptamanii trecute in centrul Afi Palace Cotroceni. Magazinul de 500 de metri patrati a fost deschis la etajul unu al complexului comercial pe locul unei foste librarii Diverta.

Contractul de inchiriere pentru aceasta unitate a fost semnat in iarna, in timp ce lucrul pentru deschiderea magazinului a inceput in urma cu o luna si jumatate.

“Ne gandim la acest proiect de un an. Am cautat destul de mult pana am gasit locatia, pentru ca voiam o suprafata mare, cu mult spatiu deschis. Ne-am gandit la orice varianta, atat la locatiile din spatiile comerciale, cat si la cele stradale”, spune Rotar.

In acest magazin lucreaza 26 de oameni, iar pentru realizarea acestuia au fost implicate cateva zeci de persoane. In magazin sunt expuse in jur de 110 produse.

Despre deschiderea unor noi unitati de acest fel, managerul Vodafone a declarat ca nu exista astfel de planuri pana la finalul anului.

“Vrem sa vedem reactia publicului si, in functie de succesul acestui magazin, vom include in plan lansarea de alte unitati. Pentru anul acesta, nu avem in plan deschiderea unor magazine noi de asemenea dimensiuni”, spune sefa retelei de magazine a operatorului.

Vodafone Romania este al doilea operator de telefonie mobila de pe piata locala cu afaceri de 802 milioane de euro anul trecut si un profit net de 100 de milioane de euro, conform Ministerului de Finante.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri