Neincetata evolutie a tehnologiei se pare ca face o noua victima: casuta vocala. Odata cu cresterea numarului de SMS-uri, chat-ului instant sau chiar aplicatiilor de transcriere, din ce in ce mai multi oameni ignora instrumentul venerabil care, candva, revolutiona business-ul telecom.
Schimbarea in comportament are loc in tandem cu scaderea numarului de apeluri, in general, fortand din ce in ce mai multi operatori telecom sa ofere minute nelimitate, scrie presa internationala.

Compania de telefonie online Vonage a realizat un studiu conform caruia numarul de mesaje vocale lasate de clientii telecom din SUA a scazut cu 8% in luna iulie fata de aceeasi perioada a anului precedent.

A vedea daca ai mesaje vocale salvate pe telefon reprezinta o si mai mare “corvoada” pentru clienti. Astfel, in luna iulie, au fost ascultate cu 14% mai putine mesaje decat in aceeasi luna a lui 2011.

“Clientii urasc toata procedura legata de a lasa mesaje vocale – introducerea, anuntul sau sa trebuiasca sa le asculte in ordinea in care au fost inregistrate”, spune Michael Tempora, senior vice president de produs la Vonage.

Ca majoritatea tehnologiilor, exodul este condus de tineri.

1. Cat de des folosesti serviciile de mesagerie vocala?




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri