Spotul TV al acestei campanii are un puternic mesaj social si reflecta modul in care s-au implicat oamenii, mai ales pe canalele de social media – Facebook, Twitter si bloguri - in cazul salvarii cailor salbatici de la Letea, in perioada mai-iunie 2011, conform operatorului.
La vremea aceea, sute de voci active din social media s-au implicat - de la un simplu „share” pana la articole, comentarii si post-uri fervente - in acest caz dramatic, ce urmarea salvarea cailor de la Letea de la moarte. Miscarea de salvare a inceput, atunci, pe Facebook si, in termen de cateva ore, cazul cailor salbatici din Delta Dunarii a devenit stire principala pe toate canalele de stiri din Romania, avand ecouri chiar si in presa internationala.
Cei aproximativ 70 de cai salbatici au fost, pana la urma, salvati si datorita modului in care toti cei activi pe Facebook si pe bloguri au stiut sa ia atitudine si, impreuna, au reusit sa mobilizeze autoritatile si intreaga opinie publica.
Vocea spotului Vodafone ii apartine Oanei Pellea, actrita din Romania si, totodata, una dintre cele mai puternice voci la acea vreme - semnatara unei scrisori deschise catre autoritati si una dintre cele mai active personalitati pe Facebook, legat de subiectul salvarii cailor salbatici din Delta Dunarii.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: