Romtelecom renunta la brandurile Dolce si Clicknet. Lanseaza noi pachete comerciale

Romtelecom, al doilea jucator pe piata locala de televiziune si internet, a renuntat la brandurile Dolce si Clicknet, prin care promova aceste servicii, urmand sa foloseasca in continure numele Romtelecom pentru vanzarea pachetelor de TV si internet.

"Am initiat anul trecut un proces de simplificare a brandului si de schimbare a identitatii vizuale. Drept urmare, dupa o evolutie cu succes a celor doua sub-branduri Dolce si Clicknet, am decis ca a venit momentul sa ne reorientam atentia si sa ne indreptam toate resursele pentru a creste capitalul de imagine al brandului-mama, Romtelecom. Astfel, cele doua sub-branduri nu vor mai fi promovate de acum inainte in portofoliul de servicii al companiei. Cu toate acestea, brandul Dolce va sprijini in continuare toate platformele de continut ale Romtelecom, precum canalele Dolce Sport TV si portalul dolcetv.ro," explica Ovidiu Ghiman, director executiv strategie si comercial rezidential in cadrul Romtelecom.

In prezent, peste 50% dintre cei peste 4,7 milioane de clienti ai Romtelecom (vezi tabel) utilizeaza cel putin doua servicii ale companiei.

Noua identitate de brand este lansata printr-o noua platforma de comunicare, sub sloganul "Studiourile Romtelecom prezinta FilmOferta" si o noua oferta comerciala.

O noua oferta comerciala

Astfel, Romtelecom lanseaza pentru clientii noi pachete cu servicii de televiziune, internet si telefonie, incluzand canalele premium HBO si HBO Comedy, plus cele doua canale exclusive - Shorts TV si Comedy Central Extra - pe intreaga perioada contractuala de doi ani.

Preturile noilor pachete incep de la 49 lei/luna, TVA inclus, pentru primele 3 luni. Pentru restul perioadei contractuale, pretul pachetului va fi de 59 lei/luna cu TVA.

Shorts TV este un canal dedicat scurt-metrajelor pentru televiziune, iar Comedy Central Extra este dedicat celor dependenti de comedie.

Clientii existenti de televiziune ai Romtelecom au acces gratuit de canalele HBO si HBO Comedy pana la 31 martie, urmand ca dupa aceasta data, aceste canale sa fie disponibile, in cadrul unei oferte promotionale, la un tarif de 10 lei/luna cu TVA, pentru clientii care isi exprima intentia de a le pastra in grila.

Romtelecom, companie detinuta de grupul grec OTE, este cel mai mare jucator pe piata de telefonie fixa si al doilea pe segmentul de internet si televiziune. Cei mai importanti competitori ai Romtelecom sunt RCS&RDS, UPC si Digital Cable Systems.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri