“Obisnuiam sa avem acele reclame cu «eu sunt Mac si eu sunt un PC», si Mac-ul era intotdeauna barbatul cool. Si da, este dureros, dar cam pierdem acest avantaj”, a declarat el.
Pe de alta parte, Apple a ramas o companie foarte buna in ceea ce priveste setarea de standarde pentru un device nou si are inca aura de respect in randul consumatorilor, a declarat Wozniak. Dar in ultima perioada compania se bazeaza mai mult pe inovatiile din trecut decat pe inovatii recente pentru a vinde produsele.
Woz a spus ca Google si Amazon inca nu au atins “masa critica de clienti loiali” pe care producatorul iPhone-ului se poate baza. Acest lucru ofera inca Apple un avantaj.
Apple nu a venit cu o idee extraordinara din 2010, cand Steve Jobs, fostul CEO si co-fondator, a prezentat prima generatie de iPad. Din 2001 pana in prezent, Jobs a introdus pe piata mai multe servicii considerate inovative si “game changer” – iPod, iPhone si iPad.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: