4 Martie 2013
Branduri care ar putea vinde online si in Romania: fast-food, mobila si haine la un click distanta
Un meniu fast-food, o canapea sau o pereche de blugi sunt acum produse pe care consumatori din intreaga lume si le pot comanda din propria locuinta, de pe calculator sau telefonul mobil. Aflati ce branduri importante livreaza acasa si ar putea sa introduca aceasta facilitate si pentru piata din Romania.
Zara
De asemenea, clientii din Statele Unite ale Americii si Coreea de Sud pot cumpara direct de pe site-ul companiei incepand cu 2011. In prezent, Zara ofera posibilitatea achizitionarii online a produselor in 18 tari din Europa, precum si in Japonia.
Sursa foto: Inditex.com
Te pasioneaza comertul pe Internet? Atunci vino la ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Afla mai multe despre cum poti participa la eveniment.
H&M
De asemenea, brandul Weekday va lansa magazine online in 18 tari, in 2013. Din portofoliul H&M mai fac parte brandurile COS, Monki, Cheap Monday si Other Stories.
Te pasioneaza comertul pe Internet? Atunci vino la ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Afla mai multe despre cum poti participa la eveniment.
IKEA
Retailerul de mobila, fondat in 1943, detine 338 de magazine in 40 de tari sau teritorii. In anul de catalog 2012 IKEA a avut vanzari de 27,5 miliarde euro, in urcare cu 14%.
Subway
Te pasioneaza comertul pe Internet? Atunci vino la ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Afla mai multe despre cum poti participa la eveniment.
KFC
KFC livreaza la domiciliu si in tari precum China, Singapore si Statele Unite ale Americii. In Orientul Mijlociu exista peste 450 de restaurante care ofera posibilitatea comandarii online.
Cititi si Livrari la domiciliu, by McDonald’s: se schimba regulile jocului in industria fast food?
Auchan
Te pasioneaza comertul pe Internet? Atunci vino la ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Afla mai multe despre cum poti participa la eveniment.
Carrefour
De asemenea, site-ul Carrefour din Brazilia specializat pe produse non-alimentare a fost lansat in 2010 si este in prezent unul dintre primele sase site-rui accesate de consumatori pentru cumparaturi de acest gen. Grupul are o prezenta online puternica si in Franta sau Taiwan.
In acelasi timp, Carrefour a dezvoltat si conceptul de drive in, prin intermediul caruia consumatorii comanda produsele acasa si le ridica ulterior din magazin. Conceptul este foarte popular in Franta, Belgia, Spania.