10 Aprilie 2013

Flanco: Afacerile au crescut cu 25%, suntem al doilea jucator de pe piata



Flanco, unul dintre cei mai importanti retaileri electro-IT din Romania, a inregistrat in 2012 o crestere de 25% a afacerilor, pana la 137 milioane euro. In acelasi timp, cota de piata a companiei a urcat pana la 13% de la 11% in 2011.

Potrivit oficialilor Flanco, firma a urcat o pozitie in topul celor mai importanti retaileri offline de IT, pozitionandu-se in prezent pe locul al doilea. Compania are o retea de 78 de magazine cu o suprafata totala de circa 44.500 mp.

Principalii competitori ai Flanco sunt Altex si Domo.

Domo nu si-a facut publica cifra de afaceri din 2012. Oficialii companiei au mentionat doar ca valoarea nu a crescut fata de 2011, cand afacerile s-au ridicat la 165 mil. euro. Anul trecut, Domo si-a redus reteaua de magazine cu 27 de unitati, pana la 105.

Altex ramane pe prima pozitie in retailul offline de produse electro-IT cu afaceri de aproape 200 mil. euro in 2011.



Citeste si