Flanco, unul dintre cei mai mari retaileri electroIT de pe piata locala, a investit peste 350.000 de euro de la inceputul anului pentru modernizarea a opt magazine, conducerea companiei dorindu-si ca in 2013 sa reamenajeze 20 de unitati.

De asemenea, investitia face parte din bugetul de 2 milioane de euro pe care Flanco il are pentru acest an pentru reamenajarea si extinderea retelei nationale de magazine.

Cele 8 magazine cu care s-a inceput planul de modernizare al retelei sunt din orasele Slobozia, Arad, Bacau, Petrosani, Suceava, Targu Jiu, Pitesti Auchan si Buzau.

In prezent, reteaua Flanco cuprinde 78 de spatii comerciale, amplasate atat stradal cat si in centre comerciale. Circa 84% din suprafata Flanco, de aproximativ 45.000 de metri patrati, este in galerii comerciale

“In 2013 aproape un sfert din totalul de magazine, adica peste 20 de spatii comerciale din reteaua Flanco, vor fi reamenajate. De asemenea, suntem in negocieri pentru o serie de spatii noi pentru a extinde reteaua” a declarat Violeta Luca, CEO Flanco.

Printre locatiile in care retailerul va deschide noi magazine anul acesta se numara centrul comercial Promenada Mall din Bucuresti.

Anul trecut, valoarea vanzarilor pe metru patrat intr-un magazine Flanco a fost de 3.200 de euro, in crestere cu 7% comparativ cu 2011.

Flanco a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 137 milioane de euro, in crestere cu 25% comparativ cu anul anterior, si o cota de piata de 13%. Compania a devenit astfel al doilea cel mai important retailer traditional din Romania, urcand o pozitie in topul celor mai importanti jucatori din industrie, potrivit datelor oferite de Flanco.

Pentru acest an, conducerea Flanco estimeaza afaceri de 157 de milioane de euro, mai mari cu 15% fata de 2012.

Principalii concurenti ai Flanco sunt retelele Altex si Domo.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri