Flanco a investit 0,35 mil. euro de la inceputul anului pentru modernizarea magazinelor
De asemenea, investitia face parte din bugetul de 2 milioane de euro pe care Flanco il are pentru acest an pentru reamenajarea si extinderea retelei nationale de magazine.
Cele 8 magazine cu care s-a inceput planul de modernizare al retelei sunt din orasele Slobozia, Arad, Bacau, Petrosani, Suceava, Targu Jiu, Pitesti Auchan si Buzau.
“In 2013 aproape un sfert din totalul de magazine, adica peste 20 de spatii comerciale din reteaua Flanco, vor fi reamenajate. De asemenea, suntem in negocieri pentru o serie de spatii noi pentru a extinde reteaua” a declarat Violeta Luca, CEO Flanco.
Printre locatiile in care retailerul va deschide noi magazine anul acesta se numara centrul comercial Promenada Mall din Bucuresti.
Anul trecut, valoarea vanzarilor pe metru patrat intr-un magazine Flanco a fost de 3.200 de euro, in crestere cu 7% comparativ cu 2011.
Flanco a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 137 milioane de euro, in crestere cu 25% comparativ cu anul anterior, si o cota de piata de 13%. Compania a devenit astfel al doilea cel mai important retailer traditional din Romania, urcand o pozitie in topul celor mai importanti jucatori din industrie, potrivit datelor oferite de Flanco.
Pentru acest an, conducerea Flanco estimeaza afaceri de 157 de milioane de euro, mai mari cu 15% fata de 2012.
Principalii concurenti ai Flanco sunt retelele Altex si Domo.