TotalSoft a anuntat marti implementarea solutiei software Charisma Retail, destinata pietei de retail, in cadrul retelei de magazine Romtelecom, membra a grupului OTE. In urma acestei implementari, solutia TotalSoft este utilizata in 344 de magazine ale grupului OTE, magazine apartinand brandurilor Romtelecom, Cosmote si Germanos.
Pentru aceste branduri, TotalSoft a dezvoltat in Charisma Retail functionalitati care permit un control total al stocurilor si o consolidare a incasarilor la nivelul grupului. Incasarea facturilor de servicii se poate face pe baza verificarii numarului de telefon sau a codului de abonat, in orice magazin apartinand grupului OTE. In urma integrarii bazelor de date cu clientii Romtelecom si Cosmote, operatorii din magazine pot oferi informatii detaliate, informatii privind planul tarifar pe care il au si extraoptiunile pentru care pot opta, incasarea facturilor sau istoricul ultimelor facturi.

Pe piata de retail si distributie produse si servicii de telefonie mobile, Charisma Retail este utilizata in peste 570 de magazine, unitati apartinand celor mai mari lanturi, precum Germanos, Arsis Trading, Say Shops, Cosmote sau Romtelecom, dar si unor jucatori precum Mobiup sau PROGSM.

Primii 4 jucatori ai pietei romanesti de retail gsm au realizat anul trecut, cumulat, o cifra de afaceri de 127 mil Euro, in timp ce topul primilor 5 jucatori din comunicatii electronice au depasit 3 mld. euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri