16 Octombrie 2013

Victor Popescu, Gameleon: Sa esuezi este cea mai tare senzatie pe care o poti avea in SUA



Cea mai tare senzatie pe care o poti avea in SUA este sa esuezi, pentru ca acolo daca incerci ceva si esuezi, se spune ca ai “experimentat”, a declarat Victor Popescu, CEO Gameleon, in cadrul celei de-a treia editii a conferintei "Inovatia in IT&C". Evenimentul este organizat de Wall-Street.ro cu sprijinul Star Storage, Romtelecom si Microsoft.

“Anul acesta am ajuns de trei ori in SUA, iar, acolo, cel mai misto lucru pe care l-am vazut este sa esuezi. Este foarte tare frate! Este cea mai reala senzatie pe care o poti avea. Daca ai incercat si ai esuat, acolo se numeste ca ai «experimentat». Acolo se pune accentul pe educatie, conteaza educatia pe care o dai omului care vine din urma. De asemenea, nu este atat de importanta ideea, ci executia”, a mai spus Popescu.

Cititi si:

Paunescu, Star Storage: Inovatia e strans legata de atitudine. Din pacate in ultimii ani am simtit pesimism

Popa, Romtelecom: Am simtit prudenta in zona corporate si mai multa initiativa din partea IMM-urilor

Cobalas, XL Team: Startup-urile esueaza pentru ca pornesc de la solutie si nu de la problema

Mihai Iordache, Microsoft: Stam bine la capacitatea de a inova, dar slab la cea de a utiliza inovatia



Citeste si