Operatorul britanic de plati PayPoint a inregistrat venituri de 13,56 milioane lire sterline in Romania in primul semestru fiscal (aprilie-septembrie), in urcare cu 11% fata de nivelul din perioada corespunzatoare din 2012, datorita cresterii cu 41% a numarului de tranzactii de plata a facturilor, scrie Mediafax.

Compania a raportat pentru perioada similara din 2012 venituri de 12,21 milioane lire pe piata romaneasca. In anul fiscal 2012-2013, incheiat la 31 martie, PayPoint a obtinut venituri de 24,28 milioane lire in Romania.

Numarul tranzactiilor de plati facturi operate de PayPoint in Romania a crescut cu 41% in perioada aprilie-septembrie, la 16,5 milioane, cu rezultate pozitive si pe segmentul incarcarii electronice a cartelelor telefonice preplatite, se arata intr-un comunicat transmis joi de companie.

Serviciile PayPoint sunt prezente in 8.000 de locatii din Romania, iar clientii pot plati facturi emise de toti marii furnizori de utilitati, servicii TV, telecom si internet. Reteaua PayPoint a crescut cu 428 puncte de plata in intervalul analizat.

"Cresterea numarului de comercianti parteneri PayPoint, dar si a calitatii acestora, diversificarea portofoliului de furnizori si focusul pe promovarea serviciilor puse la dispozitia consumatorilor sunt cei mai importanti dintre factorii care au sustinut consolidarea afacerii in primul semestru", a declarat in comunicat Mugur Dogariu, managing director PayPoint Romania.

Grupul britanic are operatiuni si in Marea Britanie, Irlanda si America de Nord.

Veniturile PayPoint la nivel mondial au crescut usor in primul semestru fiscal, de la 101,7 milioane lire la 102,2 milioane lire, iar profitul inainte de taxe a urcat cu 16,6%, de la 18,3 milioane lire la 21,3 milioane lire sterline.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri