Cele mai vandute gadgeturi pentru copii pe site-ul retailerului online eMAG sunt tabletele cu activitati educative, a declarat pentru wall-street.ro, Lucia Ciuca, directorul de marketing al companiei.

eMAG are in portofoliu in jur de 200-300 de produse de tip gadgeturi pentru copii, cele mai cautate fiind tabletele cu activitati educative sau laptopurile cu jocuri.

"Dar in topul cererii se afla si masinute si elicoptere cu telecomanda si camere video. In general, clientii opteaza pentru investitia in jucarii de tip gadget, care sunt mai scumpe, dar care au un imapct educativ mai ridicat pentru copii. Tot in aceasta categorie intra si tabletele de tip basic & telefoanele dedicate copiilor, precum Hello Kitty”, afirma Ciuca.

Insa cel mai bine vandut produs pentru copii anul trecut a fost Bubu povestitor, un ursulet din plus care contine un cip pe care sunt inregistrate 6 povesti clasice, printre acestea numarandu-se Scufita Rosie, Alba ca Zapada, Fata babei si fata mosului sau Punguta cu doi bani.

„Alte produse care se vand foarte bine sunt produsele de igiena si sanatate, dar si jucariile inteligente, tabletele, jucariile de rol si elicopterele cu telecomanda. In ultimii ani am inregistrat o crestere a cererii pe segmentul gadgeturilor pentru copii, impulsionata in primul rand de faptul ca tot mai multi consumatori romani inteleg ca achizitia de gadgeturi pentru copii reprezinta o investitie pe termen lung in educatia si dezvoltarea lor intelectuala”, mai spune Lucia Ciuca.

Retail jobs

eMAG este cel mai mare retailer online din Romania cu afaceri de 153,7 milioane de euro. Alti jucatori mari sunt grupul Fit Distribution (condus de Marius Ghenea), Evomag, Cel.ro sau Koyos.ro.

Sursa foto: http://www.emag.ro/bubu-bubu-povestitor-bub-povestitor/pd/ELV3W0BBM/
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri