Motorul de cautare Google si-a modificat, duminica, logoul pentru a o sarbatori pe Audrey Hepburn, la implinirea a 85 de ani de la nasterea celebrei actrite.

Noul logo al Google prezinta profilul chipului actritei Audrey Hepburn, reprezentat sub forma unui desen alb-negru. De asemenea, cuvantul "Google" apare scris pe un fundal roz, in spatele chipului actritei. Pe acest fundal roz, artista, fosta ambasadoare a UNICEF, apare in mai multe scene alaturi de copii din diverse colturi ale lumii, scrie Mediafax.ro.

Actrita de origine belgiana Audrey Hepburn, nascuta pe 4 mai 1929, a fost considerata o legenda a cinematografiei mondiale si un model al elegantei. Ea a murit din cauza unui cancer, in Elvetia, pe 20 ianuarie 1993, la varsta de 63 de ani.

Audrey Hepburn a castigat un premiu Oscar pentru rolul din "Vacanta la Roma", in 1954, si un altul pentru actiunile ei umanitare, in 1993.
Dupa imensul succes inregistrat de filmul "Vacanta la Roma", Audrey Hepburn a devenit unul dintre cele mai apreciate staruri de la Hollywood, jucand in numeroase filme, dintre care cele mai cunoscute sunt "Mic dejun la Tiffany/ Breakfast at Tiffany's", "My Fair Lady", "Povestea unei calugarite/ The Nun's Story" si "Funny Face".

In ultima perioada a vietii sale a fost cunoscuta mai ales pentru munca umanitara depusa in calitate de ambasadoare a bunavointei din partea UNICEF.

Citeste si:
[FOTO] Povestea singurului muzeu al parfumului din Romania
Omul de afaceri care si-a...

Imaginea ei de simbol al cinematografiei a ramas vie de-a lungul timpului. Astfel, la inceputul anului 2006, actrita a fost aleasa cea mai frumoasa femeie a tuturor timpurilor.

Pe de alta parte, in aprilie 2014, Audrey Hepburn a fost desemnata cea mai frumoasa femeie din ultimii 50 de ani.

Stilul vestimentatiei sale continua sa fie popular in randul femeilor din toata lumea pana in zilele noastre. Rochia neagra Givenchy din filmul "Mic dejun la Tiffany", de Blake Edwards, a fost vanduta la licitatie in 2006 cu peste 462.000 de lire sterline, cel mai mare pret obtinut pentru o rochie dintr-un film.

Google isi schimba logoul ocazional, pentru a serba un anumit eveniment major sau o personalitate care a schimbat lumea.

Citeste si:
O nouă identitate vizuală pentru Dacia
O nouă identitate vizuală...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri