14 Mai 2014

Motorola lanseaza Moto E, un smartphone destinat pietelor emergente



Motorola, divizia Google care va fi preluata de Lenovo pentru 2,91 miliarde de dolari, va lansa pe piata in urmatoarele saptamani smartphone-ul Moto E, un dispozitiv destinat pietelor emergente, relateaza Mediafax, care citeaza Bloomberg.

Compania va introduce pe piata si o versiune imbunatatita a telefonului Moto G, care va fi compatibila cu retelele 4G.

Lenovo, care va prelua Motorola dupa finalizarea tranzactiei convenita cu Google in acest an, este al cincilea mare furnizor de smartphone-uri la nivel mondial, cu o gama de aparate cu preturi accesibile. Compania a inceput totodata sa se extinda pe segmentul smartphone-urilor premium, in incercarea de a concura Samsung Electronics si Apple.

Noul terminal mobil Moto E este destinat persoanelor care cumpara pentru prima oara un smartphone, se arata intr-un comunicat al Motorola.

"Adevarul este ca circa 70% dintre utilizatorii de telefoane mobile la nivel mondial folosesc inca telefoane care nu pot sa profite in totalitate de beneficiile Internetului mobil, fie pentru ca nu isi permit fie pentru ca nu considera ca un smartphone merita 337 de dolari", potrivit Motorola.

Moto E va avea ecran de 4,3 inci, baterie cu durata lunga de utilizare si va functiona cu ultima versiune a sistemului de operare Android.

Smartphone-ul va avea un pret care porneste de la 129 de dolari, fara abonament, si va fi disponibil in peste 40 de tari, prin intermediul a mai mult de 80 de operatori wireless, in urmatoarele cateva saptamani.

La sfarsitul lunii februarie, Motorola avea o cota pe piata smartphone de 6,3%, calculata ca o medie pe trei luni, fata de 6,7% in noiembrie, potrivit companiei de analiza a pietei ComScore.

Noua versiune a telefonului Moto G, care va avea acces la Internet de mare viteza, va avea un pret de pornire de 219 dolari.

Directorul financiar al Google a declarat luna trecuta, fara dea detalii, ca Moto G a inregistrat vanzari ridicate in primul trimestru.



Citeste si