29 Iunie 2015

Jean Francois Fallacher, Orange: Vrem ca 25% dintre magazinele proprii sa fie smart in urmatorii 5 ani



Orange, cel mai mare operator de telefonie mobila de pe piata locala, va transforma un sfert dintre magazinele proprii in unitati “smart” in urmatorii cinci ani, a declarat Jean Francois Fallacher, CEO al companiei, pentru Wall-Street.ro.

Operatorul are o retea de 93 de magazine proprii (Orange shop).

Per total, Orange are in jur de 700 de magazine, insa restul sunt ale partenerilor sau in franciza (230 de unitati).

Primul magazin smart al companiei a fost deschis anul acesta la Cluj-Napoca, Romania fiind de altfel si prima tara in care Orange a implementat conceputul "smart store". In acest magazin, clientii primesc bon de ordine prin SMS, pot urmari ofertele pe 18 ecrane interioare si pe un videowall, precum si pe telefoanele si tabletele expuse, iar contractele se semneaza in format electronic.

„Un sfert din magazinele noastre vor fi astfel in cinci ani. Ca suprafata, cel din Cluj este mai mare ca acesta. Am deschis la Cluj pentru ca avem multi clienti in Transilvania si pentru ca, in general, toate premierele sunt in Bucuresti. Iar, acum, am vrut sa fie diferit”, spune seful Orange. El nu a precizat valoarea investitiei in acest magazin.

Afla mai multe din textul: Interviu mobil cu Jean-Francois Fallacher, CEO Orange: As putea trai in Romania. Ma simt ca acasa



Citeste si