Rares Florea, director comercial Vector Watch, a vorbit despre planurile de extindere a producatorului roman. Vector vrea sa ajunga in Rusia, Bulgaria, Europa Centrala, dar si in zona araba. Provocarea e sa adapteze sistemul de operare.

„Pentru 2015 asteptarile au fost chiar si depasite. Dupa lansarea informala, am avut o lansare comericiala in Statele Unite, Elvetia, Romania si Marea Britanie. Asteptarile au fost dublate, cel putin pentru piata din Romania“, a spus Rares Florea, director comerical pentru Europa Centrala si de Est.

„Vizam Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria. Pietele de influenta germanica sunt mai clasice. Nu sunt atat de early adopters precum romanii. Am lansat in Ungaria cu eMAG momentan. Ne ajuta in pietele acestea forma ceasului nostru - atat forma rotunda, cat si cea dreptunghiulara, sunt mai clasice si sunt potrivite dorintelor noastre“, a mai spus Rares Florea.

Pentru perioada urmatoare, Vector Watch planuieste si o extindere in zona rusa, dar si in cea araba, dar trebuie sa modifice sistemul de operare pentru a-l adapta la caracterele speciale de acolo. „Vom redesena fiecara caracter. Implementam chirilice pentru rusa si bulgara“, explica Florea. Zilele acestea, Vector a fost lansat si in Republica Moldova printr-un parteneriat cu Orange.

„Intr-o luna de zile vom trece de acel milestone“, a spus Florea. „Nu vom concepe anul acesta la un nou produs Vector Watch din punct de vedere hardware. Lucram la feature-uri noi in permanenta in zona software“, a mai spus directorul comercial.

Urmariti tot dialogul si cele mai interesante informatii noi despre Vector Watch in video-ul de la Wall-Street 360.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri