Teads, compania de video advertising care a atras luna trecuta 47 de milioane de dolari pentru achizitii in sectorul tehnologic, a cumparat Brainient, compania pornita din Romania de Emi Gal, care a reusit sa creasca accelerat pe piata din Marea Britanie.

Fondata in 2009, Brainient si echipa sa de romani a devenit un jucator important in video advertising, business-ul oferind servicii de crestere a engagement-ului si performantei clipurilor, facandu-le mai interactive si personalizate.

Nici Emi Gal, nici Bertrand Quesada, CEO al Teads, nu au oferit informatii privind valoarea tranzactiei, insa primul pare incantat de exit. Brainient a atras pana acum 4 milioane de dolari fonduri, inclusiv o serie A in 2012, in valoare de 1,8 milioane de dolari, scrie Techcrunch.

O sursa citata de Techcrunch subliniaza ca investitorii de la Teads nu ar ezita sa il sustina pe Gal, daca acesta va decide sa inceapa o noua companie. Emi Gal si cofondatorul Andrei Baragan detineau actiuni in Brainient, insa nu mai erau majoritari.

Planurile romanului sunt de a se reloca in New York City pentru a ajuta Teads Studio sa vanda mai mult pe piata din SUA.

Retail jobs

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri