Victor Armaselu, Samsung: De ce piata televizoarelor creste atat de puternic

Tehnologia Full HD a avut nevoie de aproape 10 ani pentru a ajunge la maturitate in Romania, daca ne uitam insa la UHD, lansata in urma cu doi ani, a ajuns sa reprezinte 15% din valoarea televizoarelor vandute in piata romaneasca. Cu alte cuvinte, romanii adopta din ce in ce mai rapid tehnologiile si nu mai exista diferente intre piata locala si cele din vest, subliniaza, la WALL-STREET 360, Victor Armaselu, director comercial la Samsung Romania.

Totodata, ciclul de viata al tehnologiilor se scurteaza. Per total, piata TV a crescut in primele noua luni din 2016 cu circa 25-27%, valoric, o crestere consistenta, spune el. Din perspectiva cantitatii, piata era in 2015 de circa 1,1 milioane de unitati vandute. "Estimam ca daca trimestrul patru va avea un comportament similar cu al anului trecut, sa terminam cu o piata de pana la 1,4 milioane de unitati - o crestere consistenta".

Pe de alta parte Black Friday incepe sa devina, din ce in ce mai mult, Black Month - a capatat o conotatie foarte locala, specifica romanilor, si anume aceea de a oferi posibilitatea romanilor de a achizitiona produse la preturi speciale intr-o perioada mai lunga de timp. "Este bine pentru industrie, desi intr-un fel ar parea ca aceasta promotie continua ar putea afecta modul in care industria evolueaza. Lucrurile nu stau chiar asa, in realitate este o corelatie foarte clara intre cantitatile de produs care reusesc a fi vandute, si implicit profitabilitatea fiecaruia care participa la acest lant", considera Victor Armaselu.

Prin Black Friday, producatorii, precum Samsung, isi produc sa ruleze mai rapid tehnologiile in piata, si acest lucru este, in final, in beneficiul clientilor.

Urmareste in emisiunea WALL-STREET 360 date importante privind evolutia pietei TV, dar si a smartphone-urilor si electrocasnicelor, precum si perspective asupra intregii piete electroIT din Romania.

Setari Cookie-uri