Curtea de Conturi va achizitiona computere personale pentru angajati in valoare de 5,8 milioane de lei, cu TVA inclusa (circa 1,26 milioane euro) de la compania Sysdom Proiecte din Bucuresti, care a realizat sistemul informatic antiplagiat in anul 2014, alaturi de KPMG, Siveco Romania, Avantera si o firma din Polonia.

In anuntul de participare la licitatie, lansat in luna mai, Curtea de Conturi mentiona ca doreste sa incheie un acord-cadru pe 12 luni, cu o valoare estimata intre 560.000 de lei si 5,6 milioane lei, fara TVA, pentru achizitionarea a cel mult 1.000 de computere personale, dar nu mai putin de 100 de unitati, potrivit site-ului e-licitatie.ro, informeaza News.ro.

Totodata, un contract subsecvent ar fi putut viza maximum 600 de bucati, dar cu o valoare de pana la 1,44 milioane de lei.

Contractul a fost atribuit la 18 iulie companiei Sysdom Proiecte, dupa ce a primit cinci oferte eligibile in cadrul licitatiei.

In final, valoarea contractului s-a ridicat la circa 4,88 milioane lei, fara TVA (5,8 milioane lei cu TVA), sub plafonul maximal initial.

Citeste si:
Nereguli financiare la CSM sesizate de Curtea de Conturi
Nereguli financiare la CSM...

Compania care a castigat licitatia a facut parte, in urma cu trei ani, din consortiul de firme care a adjudecat un contract de aproape 12,5 milioane de lei (fara TVA) de la Ministerul Educatiei, pentru realizarea unui sistem informatic care permite verificari antiplagiat.

Infiintata in anul 2007, Sysdom Proiecte a inregistrat anul trecut afaceri de 10,12 milioane de lei si un profit de putin peste 58.000 lei, potrivit datelor transmise la Ministerul Finantelor, avand 7 angajati.

Sursa foto: ElenaR / Shutterstock.com

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri