Reteaua Telekom a fost picata o buna parte a zilei de 5 martie.

Astfel, abonatii persoane fizice si companii, clienti ai serviciilor mobile precum si cei ai ofertelor integrate fix-mobil, vor primi o reducere echivalenta unei zile de abonament la prima factura lunara emisa dupa data de 11 martie. Clientii cu servicii preplatite vor primi credit suplimentar cu echivalentul consumului mediu zilnic (la nivelul bazei de clienti). Acesta va fi incarcat automat pe cartela incepand de saptamana viitoare. Atat reducerea la abonament, cat si creditul suplimentar vor fi oferite clientilor automat, fara a fi necesar ca acestia sa parcurga pasii procedurali din contract.

In plus, incepand din 2 aprilie, toti clientii Telekom ai serviciilor pe baza de abonament vor primi gratuit beneficii de voce, SMS si date NELIMITATE national, valabile 30 de zile, pe care acestia vor putea sa le activeze oricand doresc, pana la sfarsitul anului. Detalii referitoare la modalitatea de activare a acestor beneficii vor fi disponibile pe www.telekom.ro, incepand de luni, 12 martie.

Pentru clientii companii care au deja oferta Freedom cu beneficii nelimitate, Telekom ofera un SIM gratuit cu 2 GB trafic de net 4G, activ pe o perioada de 30 de zile, pe care acestia il pot solicita in magazinele Telekom pana la finalul anului 2018.

17 beneficii extrasalariale...
Citeste si: 17 beneficii extrasalariale incredibile care pot face diferenta

In data de 5 martie, pe fondul unor disfunctionalitati tehnice in reteaua mobila, clientii Telekom de servicii mobile au intampinat dificultati in efectuarea apelurilor si a traficului de date mobile. Echipele tehnice Telekom au depus toate eforturile pentru solutionarea acestor disfunctionalitati in cel mai scurt timp posibil, serviciile fiind restabilite la parametrii normali de functionare in aceeasi seara. Telekom Romania isi cere scuze pentru inconvenientele create, a transmis compania.